//

iPhone valt uit na update naar iOS 4.0

iPhone valt uit na update naar iOS 4.0 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb een iPhone 3GS 16 GB zwart en die draaide firmware 3.1.3. Ik heb deze vanmorgen ge-update naar iOS 4.0, maar toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-06-10, 15:34
jurgenb jurgenb is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 18
Standaard iPhone valt telkens uit na update naar iOS 4.0

Hallo mensen,

Ik heb een iPhone 3GS 16 GB zwart en die draaide firmware 3.1.3. Ik heb deze vanmorgen ge-update naar iOS 4.0, maar toen het balkje op de iPhone driekwart gevuld was kreeg ik in iTunes een error met code 29.

Ik heb het een aantal malen geprobeerd en bleef de error houden. Na de error kreeg ik het iTunes schermpje op mn telefoon met het USB kabeltje en het iTunes logo (recovery mode). Zodra ik mijn telefoon aan de PC hing gaf iTunes ook de melding dat er een telefoon aanwezig was in herstel modus. Ik heb de telefoon toen uit herstelmodus gekregen via iH8tesn0w.

Toen de telefoon uit herstelmodus was werd de telefoon opgestart en draaide iOS 4! Helemaal gelukkig natuurlijk, maar na een minuut of 5 viel de telefoon uit en startte hij automatisch opnieuw op.

Ik dacht dat dit kwam doordat de telefoon nog met iTunes verbonden was, maar ook nu de telefoon los is gekoppeld van de PC blijft de telefoon na ongeveer 5 minuten uitvallen.

Specs:
iPhone 3GS 16 GB zwart
Legaal ge-unlocked via T-Mobile waardoor ik Vodafone gebruik nu.

T-Mobile kan me niet helpen met het probleem en ik kan op internet nergens iets vinden met dit probleem!

Er is nog geen software geïnstalleerd dus daar kan het niet aan liggen.

Hebben jullie enig idee? Ik hoop het zodat ik weer fatsoenlijk mijn iPhone kan gebruiken.

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door jurgenb; 23-06-10 om 11:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-10, 16:50
jurgenb jurgenb is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 18
Standaard

Zojuist er achter gekomen dat als de iphone "slaapt" dus zwart scherm (inactief) dat de iPhone dan niet uitvalt!

Alleen als ik gebruik maak van de telefoon valt hij uit na zoveel minuten!

Iemand enig idee? Ik word echt gek van dit gedoe!
  #3  
Oud 22-06-10, 18:39
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Herstel je iPhone nog eens naar iOS 4, evt. via DFU. Wellicht is ergens een bitje omgevallen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 22-06-10, 18:54
jurgenb jurgenb is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 18
Standaard

Al meerdere keren geprobeerd maar tevergeefs. Dfu durf ik niet meer aan. Vorige keer kreeg ik hem er niet meer uit
  #5  
Oud 23-06-10, 13:05
jurgenb jurgenb is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 18
Standaard

Omdat ik behoorlijk ten einde raad ben heb ik toch maar de telefoon in DFU mode gezet en het nogmaals geprobeerd. Ook hier krijg ik error 29.

Inmiddels ook al op 3 PC's geprobeerd, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Is er iemand die me kan helpen?
  #6  
Oud 27-06-10, 11:59
Rickphone Rickphone is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Hong Kong
Berichten: 20
Standaard

Ik heb niet unlocked, maar gewoon de (witte) 16gig 3GS.. Na mijn update heb ik een aantal maal gehad dat hij uitviel tijdens een gesprek!
Niet helemaal uit , maar bereik valt weg! Hoe kun je dat oplossen?
  #7  
Oud 07-07-10, 11:24
nolly1 nolly1 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgenb Bekijk bericht
Zojuist er achter gekomen dat als de iphone "slaapt" dus zwart scherm (inactief) dat de iPhone dan niet uitvalt!

Alleen als ik gebruik maak van de telefoon valt hij uit na zoveel minuten!

Iemand enig idee? Ik word echt gek van dit gedoe!
Het gebeurd mij nu ook dat wanneer ik ongeveer 5 minuten bel het gesprek weg valt.
Er verschijnt een zwart scherm met het apple logo in het midden.
Duurt 30 seconden en dan is hij terug in het normale scherm. Mijn collega heeft het zelfde probleem ook na de update ios 4.0 iemand hier een oplossing voor of ervaring mee???

Beide toestellen zijn orgineel simlock vrij en dus niet gjb.

Laatst gewijzigd door nolly1; 07-07-10 om 11:27.
  #8  
Oud 09-07-10, 09:12
IPBerry IPBerry is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard UItvallen 3GS na update

Hi,

Op de avond dat ios 4 uitkwam de gok genomen het direct op mijn (simlock vrij) Iphone te installaeren. Na die tijd valt het toestel na 5 minuten uit en krijg ik de 'apple' in beeld. Kom niet aan mijn Iphone, maar die 'apple' staat nu gelijk aan een weggevallen verbinding.
Ik wordt er gek van en het is heel irritant wanneer ik met een klant aan de lijn hang. Ik begin al te knijpen, wanneer de call langer dan 5 minuten duurt.

In een bericht van de Iphoneclub stond dat dit softwarematig opgelost zal worden en dat dit ook voor de 3GS geldt. Iemand een idee wanneer deze update uitkomt?

Greetz!
  #9  
Oud 09-07-10, 19:39
hegas hegas is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard uitvallen iphone

Heb hetzelfde probleem, na een aantal minuten bellen valt ie zomaar uit en zie ik het apple logo. Behoorlijk irritant Zit nu in Frankrijk en heb niet altijd gelegenheid voor update. Hoop dat die snel komt !!
  #10  
Oud 30-07-10, 11:39
IPBerry IPBerry is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Thumbs down Uitvallen Iphone 3GS na update 4.01

Hi,
Nog steeds problemen dat de Iphone uitvalt, na een aantal minuten bellen.
De 'streepjes' nemen niet veel meer af, omdat er vaak maar 1 streepje staat.....Kan men zggen dat je slecht bereik hebt, maar ik heb op vaste plekken nooit problemen gehad toen ik ios 3.1, etc gebruikte.
Mijn werkplek staat nog steeds op dezelfde plaats en mijn huis ook.

Ik heb steeds meer het gevoel dat het toch software matig een aanpassing in ios 4 is geweest, dan problematiek in ontvangst.
  #11  
Oud 01-08-10, 16:09
aztec aztec is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

hoi,

Ik heb vanmorgen mijn iphone geupdate naar 4.0.1 en nu valt mijn telefoon ook uit na een aantal minuten als hij in slaapstand staat. Als ik het scherm actief houd valt hij niet uit. als hij is uitgevallen ben ik nog wel bereikbaar maar de telefoon doet helemaal niets meer. Als ik hem gewoon weer aan wil zetten middels de aan en uit knop gaat dit ook niet. Om hem weer te activeren moet ik de aan- en uitknop samen met de home knop inhouden vervolgens werkt hij weer, maar wel voor een paar minuten!

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem want dit werkt dus echt niet. Ik heb mijn telefoon hersteld maar dit heeft ook geen oplossing gebracht.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
  #12  
Oud 03-08-10, 21:28
R.Peggeman R.Peggeman is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard Uitvallen na installatie os4

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgenb Bekijk bericht
Zojuist er achter gekomen dat als de iphone "slaapt" dus zwart scherm (inactief) dat de iPhone dan niet uitvalt!

Alleen als ik gebruik maak van de telefoon valt hij uit na zoveel minuten!

Iemand enig idee? Ik word echt gek van dit gedoe!
03.08.2010
Ik HEB MIJN TELEFOON HIERVOOR OPGESTUURD (VALT UIT ALS IK ± 5- 10 MINUTEN AAN HET BELLEN BEN) KRIJG HEM VRIJDAG TERUG, MET ALS ANTWOORD DAT IK MOET WACHTEN OP DE NIEUWE UPDATE DIE BINNEN KORT VERSCHIJND.
  #13  
Oud 04-08-10, 18:37
aztec aztec is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Nou daar heb je dus ook niets aan ik kan mijn telefoon dus nu al de hele tijd niet meer gebruiken ik ben zelf aan de slag gegaan om hem terug te zetten met als gevolg dat hij op dit moment niets meer doet.

Maar ja we wachten dus op de update!!
  #14  
Oud 04-08-10, 18:44
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

error29> probeer i-recovery dan eens,nadien Iphone als nieuwe laten herkennen en geen back-up terug zetten.Daar kan een fout in zitten.
zijn nog topics over error 29!!
__________________
at your service
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 update naar iOS 4.3.2 blijft mislukken Snoepzak Archief 3 26-04-11 20:00
update naar iOS 4.1 -> iphone moeten herstellen / pincode iJST iPhone algemeen 1 09-09-10 17:08
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 edgarf28 iPhone algemeen 0 30-07-10 11:08
iPhone 1e gen.: Iphone valt uit tijdens update piet piraat Unlock 7 24-07-09 00:00
Installer valt uit en update traag topke Jailbreak apps en thema's 2 27-01-08 12:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.