//

iphone en itunes doen niets meer.

iphone en itunes doen niets meer. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) mensen ik heb een gejailbraekte iphone waar van ik ng niet mijn vodafone simkaartje in kan doen en ik drukte net op herstellen en nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-07-10, 21:47
robindinho robindinho is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard iphone en itunes doen niets meer.

mensen ik heb een gejailbraekte iphone waar van ik ng niet mijn vodafone simkaartje in kan doen en ik drukte net op herstellen en nu kan ik allen maar noodoproepen bellen en ik krijg dit scherm op itunes:


Kan iemand mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-10, 12:48
Underground's schermafbeelding
Underground Underground is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 54
Standaard

Lijkt erop dat het toestel van origine een simlock had en dat de voorheen software matig verwijderd is. Nu door iOS4 weer teruggekomen is...

Waar komt je toestel vandaan? België, Italië of een ander land waar ze deze standaard simlockvrij verkopen? Of wellicht in Nederland gekocht (online) met een Vodafone Abonnement. Dan heb je mogelijk een niet van origine simlockvrije telefoon te pakken.

Of heb je wellicht een waanzinnig oude simkaart van Vodafone? Voor jou hoop ik dat het het laatste is, anders zou je wel eens een probleem kunnen hebben. Houd in ieder geval iPhone Dev team in de gaten, mogelijk dat zij binnenkort een unlock hebben. Anders kan je nog proberen je telefoon proberen te downgraden naar 3.1.3.

Uiteraard weet ik het niet zeker, vooral afhankelijk van waar je telefoon vandaan komt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan niets doen met itunes 9.01 antwan iTunes 0 16-04-10 12:36
Kan niets meer doen met iPhone ? FelixR iPhone algemeen 3 14-05-09 18:52
2.2.1 iphone gelockt en niets meer aan te doen groochy iPhone algemeen 13 04-05-09 15:01
steeds code/tekst in beeld kan verder niets meer doen iPanther Archief 1 14-07-08 18:37
iPhone geblokkeerd, nu 1.1.3 en kan er niets meer mee doen... help!!! sigi666 Archief 2 19-01-08 13:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:41.