//

iPhone 3GS kan niet worden geupdate/hersteld

iPhone 3GS kan niet worden geupdate/hersteld discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3GS (oude bootrom) met iOS4 GM. Deze wilde ik graag naar iOS4 final updaten. Ik heb verschillende fora's gelezen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-10, 14:25
Goldex Goldex is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Unhappy iPhone 3GS kan niet worden geupdate/hersteld

Hallo,

Ik heb een iPhone 3GS (oude bootrom) met iOS4 GM. Deze wilde ik graag naar iOS4 final updaten. Ik heb verschillende fora's gelezen dat dit erg simpel te doen is. Als ik de juiste .ipsw open met "ALT + Zoek naar update", gaat iTunes de software uitpakken. Maar als dat klaar is, krijg ik een foutmelding.
Citaat:
De iPhone "iPhone van ..." kan momenteel niet worden bijgewerkt, omdat er geen verbinding tot stand kan worden gebracht met de iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw.
Hetzelfde gebeurd als ik de "ALT + Herstel" methode gebruik. DFU mode ook geprobeerd, zonder effect.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-10, 18:27
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik meen gelezen te hebben dat dit komt doordat je ook een iTunes betaversie gebruikt (anders had je de GM er niet op kunnen zetten). Verwijder die en zet de definitieve versie er op.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 14-07-10, 18:31
Goldex Goldex is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik meen gelezen te hebben dat dit komt doordat je ook een iTunes betaversie gebruikt (anders had je de GM er niet op kunnen zetten). Verwijder die en zet de definitieve versie er op.
Hoi,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik had de Beta versie van iTunes 9.2 al verwijdert en de goed versie van iTunes gedownload en geïnstalleerd, omdat in deze een Nederlandse taal aanwezig was.

Terwijl ik dit nu typ, heb ik al mogelijk een oplossing gevonden (probeer het nu). Bij het /etc/hosts bestand heb ik "127.0.0.1 gs.apple.com" verwijderd. Dit omdat deze verbinding hoort te maken met Apple wat niet lukt en omdat ik dit bij voorbeeld hosts bestanden ook niet zag staan. Op dit moment update iTunes mijn software van m'n iPhone namelijk wel (zonder die zin).
  #4  
Oud 26-07-10, 00:01
sted sted is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

hallo, kun je mij vertellen in dummie taal waar ik deze zin kan vinden en verwijderen?
ik kan mijn iphone ook met geen geweld meer herstellen of wat dan ook.
thanks
  #5  
Oud 29-07-10, 15:17
rhae rhae is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goldex Bekijk bericht
Terwijl ik dit nu typ, heb ik al mogelijk een oplossing gevonden (probeer het nu). Bij het /etc/hosts bestand heb ik "127.0.0.1 gs.apple.com" verwijderd. Dit omdat deze verbinding hoort te maken met Apple wat niet lukt en omdat ik dit bij voorbeeld hosts bestanden ook niet zag staan. Op dit moment update iTunes mijn software van m'n iPhone namelijk wel (zonder die zin).
Geweldig, die hostfile edit verholp het probleem bij mij.
Geen idee hoe het er in is gekomen, via een eerdere jailbreak wellicht, maar nu werkt het opdaten weer
Thnx!
  #6  
Oud 21-12-10, 21:39
appleapple appleapple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Tijdens het downgraden van 4.2.1 naar 4.1 (met iPhone 4 die onlangs gecrasht is) krijg ik voortdurend de volgende foutmelding:

De iPhone "iPhone van..." kan momenteel niet worden hersteld omdat er geen verbinding tot stand kan worden gebracht met de iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is.

Weet iemand hoe ik dit vervelende probleem zou kunnen oplossen? Ik heb immers mijn SHSH-codes van 4.1.

mvg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kan niet worden hersteld ? RestlessIP iPhone algemeen 3 17-01-11 16:25
iphone 3gs kan niet worden hersteld via itunes??? Erhan iTunes 7 07-10-09 16:45
Iphone kan niet hersteld worden, onbekende rschilders Archief 2 12-04-09 00:43
iPhone kan niet worden hersteld (16:11) i(Phone) iPhone algemeen 3 26-09-08 13:37
De iPhone kan niet worden Hersteld. foutcode 1011 Keff Unlock [archief] 4 06-11-07 09:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.