//

iTunes is de weg kwijt na RDP sessie

iTunes is de weg kwijt na RDP sessie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, ik heb weer eens wat. Vorige week heb ik mijn PC overgenomen vanaf mijn laptop dmv Remote Desktop - RDP zoals microsoft dat noemt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-10, 09:41
twcm73 twcm73 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Question iTunes is database kwijt na RDP sessie

Goedemorgen, ik heb weer eens wat.

Vorige week heb ik mijn PC overgenomen vanaf mijn laptop dmv Remote Desktop - RDP zoals microsoft dat noemt.

Ik heb toen iTunes opgestart, die kwam met een vage melding over audio-configuratie (tenminste dat dacht ik) en vervolgens startte iTunes op.

Wat apps gedownload en klaar dacht ik.

Vervolgens kom ik thuis, log ik in op mijn eigen pc en hang mijn iphone aan de computer om te syncen.

Het resultaat - een (bijna) lege iphone. ringtones allemaal verdwenen, muziek allemaal weg, podcast pleite, een paar apps waren er nog, maar dat was het wel.

Nu heb ik eens in de itunes media folder gekeken, en warempel, alles staat daar nog wel (500+ apps, mijn ringtones, muziek, etc).

Hoe krijg ik itunes zover dat ie weer snapt dat dat spul er is, en dat het naar mijn iphone moet?
Of toch tenminste weer in iTunes terecht moet komen - oftewel, hoe bouw ik de database opnieuw op. Alles opnieuw downloaden lijkt me een nogal veel tijd kostende optie.

Iemand een helder moment?

Laatst gewijzigd door twcm73; 16-07-10 om 11:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes kan geen sessie starten met iPhone Jpeters iTunes 3 07-10-10 18:01
TomTom raakt de weg kwijt esdeve iPhone Apps 12 22-08-10 10:42
Navigon: NAVIGNON is de weg kwijt ... FSF iPhone Navigatie 5 31-03-10 11:10
App Store is even de weg kwijt... Holavista iPhone Apps 3 11-12-08 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:50.