//

sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet?

sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Akkad Dus het probleem is niet gebonden aan de versie van MS Office!? Weet iemand of ik mijn agenda terug kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-08-10, 23:40
pattybeekmangeerligs pattybeekmangeerligs is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkad Bekijk bericht
Dus het probleem is niet gebonden aan de versie van MS Office!? Weet iemand of ik mijn agenda terug kan vinden als ik het vinkje eerst weghaal en daarna weer terug vink?
Misschien dat je je agenda terugkrijgt als je de door itunes gemaakte reservekopie, (die itunes automatisch maakte voordat je synchroniseerde) terugzet!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-08-10, 11:04
killerblok killerblok is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 8
Standaard

De sync werkt idd terug na het uitzetten van de agenda. Bedankt Billy
  #23  
Oud 21-10-10, 13:00
iIris iIris is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Amstelveen
Berichten: 7
Standaard

Ik had iTunes 10 en iOs 4.1 geïnstalleerd, nadat ik als van Apple van mijn PC had gegooid. Ik heb ook geknoeid met die dlls uit een ander topic in het iPhoneClub forum.
Alles bij elkaar én agenda eraf en er weer op.
Hij doet het weer! Ik ben zielsgelukkig. Veel dank, Iris
  #24  
Oud 19-01-11, 09:49
j.n.feitsma j.n.feitsma is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkad Bekijk bericht
Daar was ik ook bang voor... daarom heb ik het nog niet gedaan!! Bij mij geeft iTunes dat het synchroniseren voltooid is, maar in outlook veranderd niets (gelukkig staat mijn agenda in de iPhone nog).
Ik heb zoveel sites bezocht om dit te verhelpen, maar tevergeefs!! Kan iemand een handje helpen?
Het blijkt een groot probleem, voor Itunes, Apple en vooral voor ons als je iPhone niet meer betrouwbaar is en de agenda niet meer synchroniseert. Met zweet in mijn handen het vinkje toch maar weg gehaald, akkoord gegaan dat complete agenda wordt weggehaald. En inderdaad: agenda helemaal leeg. Vinkje weer aan, synchroniseren en... alles weer terug, ook wat hij daarvoor nog niet had gesynct van iPhone naar PC. YES! Kost veel lef, maar nu heel gelukkig!
  #25  
Oud 20-07-11, 00:12
olafvb olafvb is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard Opgelost!!

Hallo Allemaal, had hetzelfde probleem en heb net de oplossing gevonden!!

ik heb gewoon itunes gedeinstalleerd. Voor de zekerheid even met CCleaner de computer öpgeruimd"en opnieuw opgestart.

Vervolgens iTunes opnieuw geinstalleerd (nieuwste versie van de website) en het werkte weer als vanouds.

succes!!
  #26  
Oud 04-08-11, 00:22
MLGV MLGV is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard agenda niet synchroniseren: De tip van Billy werkt nog steeds

Ik had hetzelfde probleem: kon agenda steeds niet synchroniseren ivm synchronisatieserver die Iphone niet vond. Het is gelukt het te verhelpen met tip van Billy. Bedankt!
Reageren

Labels
agenda, calendar, outlook, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Outlook 2011 Agenda Sync't niet helemaal. stootvoeg iTunes 4 11-10-15 18:29
outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk cindyc iTunes 3 26-11-10 12:30
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook Beaux iTunes 1 26-09-08 15:24
agenda outlook sync sonjaserlui iTunes 4 21-04-08 17:23
outlook agenda 1 uur out of sync thalee86 iTunes 2 13-02-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.