//

2 agenda's beheren met outlook

2 agenda's beheren met outlook discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, vraagje: Ik gebruik outlook 2007 voor mijn werk agenda, die wordt gesynchroniseerd door google synch. Hiervan heb ik op mijn iphone een link ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-08-10, 22:23
van Opdorp van Opdorp is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard 2 agenda's beheren met outlook

Hallo iedereen,
vraagje:
Ik gebruik outlook 2007 voor mijn werk agenda, die wordt gesynchroniseerd door google synch. Hiervan heb ik op mijn iphone een link gemaakt zodat ik gelijk ons gmail agenda kom. Dit werkt prima.
Ik gebruik alleen mijn echte agenda van mijn Iphone als prive agenda. Die staat helemaal vol maar ik kan die niet meer synchroniseren met outlook want dan komen al mijn prive afspraken via google synch bij al mijn collega's terecht.
Mijn vraag is dus of ik een 2de agenda kan aanmaken in outlook die ik kan synchroniseren met mijn agenda op mijn iphone zonder dat die wordt gesynchroniseerd met google sync. Ik zet al mijn priveafspraken in mijn iphone en wil in outlook een soort back-up telkens kunnen maken.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
probleem met Outlook agenda haneli iTunes 0 26-04-09 02:01
iphone agenda synchro met outlook itnotf68 iTunes 2 21-06-08 00:54
Windows: Repliceren agenda met Outlook Ewout Pijpker Desktop-applicaties 7 08-01-08 22:48
Problemen met Outlook agenda syncen luca333 Archief 1 26-12-07 13:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.