//

Foto's overzetten op de computer

Foto's overzetten op de computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allemaal, Ik krijg het niet voor elkaar om de foto's die ik heb gemaakt met mijn Iphone over te zetten op de computer. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-08-10, 15:29
m@rlies m@rlies is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Foto's overzetten op de computer

Goedemiddag allemaal,

Ik krijg het niet voor elkaar om de foto's die ik heb gemaakt met mijn Iphone over te zetten op de computer.

Het lijkt mij dat als ik de I-phone aan de computer plug dat hij de foto's moet herkennen net als dat je een foto camera aan de computer plugt. Dit is echter niet het geval.

We hebben verschillende manieren geprobeerd maar het lukt niet, ook hebben we het op 2 computers geprobeerd beide zonder resultaten. Dit probleem is er al sinds ik mijn I-Phone heb (een half jaar ongeveer) in die tijd is het 1 keer gelukt dat de I-phone herkent werd door de computer.

Synchroniseren met I-tunes lukt wel gewoon en als je hem op de computer aansluit dan hoor je ook een deuntje dat ie is aangesloten.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-10, 15:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m@rlies Bekijk bericht
Goedemiddag allemaal,

Ik krijg het niet voor elkaar om de foto's die ik heb gemaakt met mijn Iphone over te zetten op de computer.

Het lijkt mij dat als ik de I-phone aan de computer plug dat hij de foto's moet herkennen net als dat je een foto camera aan de computer plugt. Dit is echter niet het geval.

We hebben verschillende manieren geprobeerd maar het lukt niet, ook hebben we het op 2 computers geprobeerd beide zonder resultaten. Dit probleem is er al sinds ik mijn I-Phone heb (een half jaar ongeveer) in die tijd is het 1 keer gelukt dat de I-phone herkent werd door de computer.

Synchroniseren met I-tunes lukt wel gewoon en als je hem op de computer aansluit dan hoor je ook een deuntje dat ie is aangesloten.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt
Hm.
Geen ervaring mee; het enige wat ik weet is dat ik de iphone op de pc aansluit, soms gaat het snel soms eens wat trager maar dan verschijnt toch meestal zo'n kader en als je daarop klikt kan je je video's en filmpjes naar je pc overzetten, is echt heel makkelijk allemaal.

Maar je zegt zelf; ik kan synchroniseren; dat is teken je pc de iphone sowieso gevonden heeft toch .
Je kan dan naar computer gaan en zo kan je naar de iphone gaan en er ingaan.
Das zoals mee een externe harde schijf die je aansluit; dat noemt dan de H schijf of de G ofzo. Klik daar dan op en dan zie je je foto's en dergelijke meer staan.
  #3  
Oud 14-08-10, 00:41
kevinbee kevinbee is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Gewoon Windows live messenger dowloaden met foto galerij en klaar is Kees!
  #4  
Oud 19-08-10, 14:36
justtouch justtouch is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: spijkenisse
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar justtouch
Standaard

heb dit probleem ook een keer gehad. Andere datakabel geprobeerd en werkte weer.
  #5  
Oud 15-09-10, 10:22
hnky hnky is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

Als ik mijn iPhone aansluit op mijn computer (Vista) en in de verkenner naar de iPhone ga en vervolgens de foto's wil kopiëren, reageert de verkenner niet meer en kan ik de foto's er dus niet afhalen. Iemand een idee?
  #6  
Oud 15-09-10, 22:18
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Heb je ook al eens eerst iTunes opgestart, en dan pas iPhone aangesloten? Als je dan via deze computer kijkt, zie je dan niet onder scanner en camera's je iPhone?

Mijn ervaring is dat als ik eerst de iPhone aansluit en dat daardoor iTunes pas opstart, dan zie ik 'm niet in Windows inderdaad, omgekeerd gaat het wel.
  #7  
Oud 19-09-10, 09:33
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Copypast uit ander topicje:

Trouwens nog een kleine aanvulling hoe je met windhoos het makkelijkste je foto's van de iPhone op de PC kan zetten. Bij mij liep het knippen plakken vanuit mijn computer namelijk nog wel eens vast, omdat ik vrij veel foto's en filmpjes in de filmrol had staan. Ik heb nu ingesteld dat hij alle foto's automatisch importeert:

1) Open Deze Computer
2) Rechtermuis op iPhone -> Eigenschappen
3) Tabblad gebeurtenissen
4) Acties -> Alle foto's in deze map opslaan

Kies nu de map waar je foto's moeten worden opgeslagen.
Optioneel kan je kiezen om ook een submap met datum aan te maken.
En je kan instellen dat de foto's op je iPhone verwijderd worden.

Als je nu je iPhone opnieuw aansluit, worden alle foto's uit de filmrol geimporteerd en opgeslagen in de opgegeven map en optioneel in een submapje met de datum van vandaag en optioneel wordt je filmrol daarna leeg gemaakt. (Er wordt wel om een bevestiging gevraagd voor het deleten)
  #8  
Oud 22-09-10, 13:30
hnky hnky is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

@dcl!
Ik zie hem wel in de verkenner, maar als ik een foto kopieer en ergens anders wil plakken, loopt de verkenner vast.

@Mazereeuw
Ga ik proberen. Thanx
  #9  
Oud 23-09-10, 09:38
hnky hnky is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

@Mazereeuw
Top! werkt perfect
  #10  
Oud 30-04-13, 13:17
Princesse Princesse is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mazereeuw Bekijk bericht
Copypast uit ander topicje:

Trouwens nog een kleine aanvulling hoe je met windhoos het makkelijkste je foto's van de iPhone op de PC kan zetten. Bij mij liep het knippen plakken vanuit mijn computer namelijk nog wel eens vast, omdat ik vrij veel foto's en filmpjes in de filmrol had staan. Ik heb nu ingesteld dat hij alle foto's automatisch importeert:

1) Open Deze Computer
2) Rechtermuis op iPhone -> Eigenschappen
3) Tabblad gebeurtenissen
4) Acties -> Alle foto's in deze map opslaan

Kies nu de map waar je foto's moeten worden opgeslagen.
Optioneel kan je kiezen om ook een submap met datum aan te maken.
En je kan instellen dat de foto's op je iPhone verwijderd worden.

Als je nu je iPhone opnieuw aansluit, worden alle foto's uit de filmrol geimporteerd en opgeslagen in de opgegeven map en optioneel in een submapje met de datum van vandaag en optioneel wordt je filmrol daarna leeg gemaakt. (Er wordt wel om een bevestiging gevraagd voor het deleten)

Werkt nog steeds niet. Er staat bij mij geen tabblad tussen met gebeurtenissen. Enkel tabblad Algemeen. Heel raar laatst lukte dit me nog en plots kan ik geen foto's meer terugvinden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer e_sabbagh iTunes 266 18-08-13 12:53
Foto's overzetten nr computer lukt niet jsea iTunes 18 22-12-11 10:28
Windows: Nieuwe computer alles overzetten van itunes sannetjeislief iTunes 9 01-05-11 10:13
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? walid_thaibokser iTunes 0 01-08-10 18:50
Muziek van iPhone naar computer overzetten willy83 Archief 1 21-02-08 10:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:20.