//

HELP MIJ!! iPhone start niet meer op, blijft haken bij iTunes logo na het downgraden

HELP MIJ!! iPhone start niet meer op, blijft haken bij iTunes logo na het downgraden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier mijn probleem: Ik vond FW 4.0.1 niks aan dus wilde het downgraden naar 3.1.3. Ik heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd maar het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-10, 22:37
yns_75 yns_75 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Exclamation HELP MIJ!! iPhone start niet meer op, blijft haken bij iTunes logo na het downgraden

Hier mijn probleem:

Ik vond FW 4.0.1 niks aan dus wilde het downgraden naar 3.1.3. Ik heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd maar het lukt me niet. Ik probeer 'm te herstellen maar nee, dat lukt ook niet! Diverse malen heb ik geprobeerd om het normaal te herstellen, maar nee. Als ik mijn iPhone opstart blijft hij haken bij het iTunes logo met kabel. Als ik 'm verbind met iTunes via mijn pc geeft ie soms aan dat hij in een herstel modus zit. Maar als ik op herstellen klik blijft hij haken bij wachten op iPhone & iPhone op herstel voorbereiden & dan komt er een witte scherm enz. Ik ben er al letterlijk precies 7 uur mee bezig. Ik raak gefrustreerd. Heeft iemand een oplossing voor mij????????????????

Laatst gewijzigd door yns_75; 09-08-10 om 22:45.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-10, 00:29
Isoow Isoow is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 36
Standaard

Houd de Sleep/Wake-knop en de Home-knop gelijktijdig ingedrukt voor minimaal 10 seconden kijken of dat helpt
  #3  
Oud 10-08-10, 00:30
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

met andere woorden probeer eens een harde reset
  #4  
Oud 10-08-10, 00:38
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Als je het in DFU zet en hersteld naar 3.1.3 zal je uiteindelijk een 1015 error krijgen en op je scherm zal je zien dat de iPhone in het herstelmode scherm staat (iTunes met kabeltje). Je kunt hem hier uit halen met behulp van RecBoot en dan heb je een verse 3.1.3 install op je iPhone 3G

Om RecBoot goed te laten werken is het wel noodzakelijk dat je Java en NET Framework 4.0 hebt geïnstalleerd, verder is het raadzaam om dit programma te runnen in XP compatibiliteits mode.

RecBoot downloaden -> RecBoot.zip
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #5  
Oud 10-08-10, 12:31
yns_75 yns_75 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Het is me eindelijk gelukt om in me iPhone te komen. Maar het lukt me nog steeds niet om het te downgraden!! Dan krijg ik nog steeds error's zoals: 2002, 2003, 2009, 2010, 1604, 1601. En blijft mn iPhone haken bij: "iPhone op herstel voorbereiden".
  #6  
Oud 10-08-10, 16:04
yns_75 yns_75 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

HIJ START ECHT NIET MEER OP!! IK KAN HEM IN DE DFU MODE KRIJGEN EN DRUKKEN OP HERSTELLEN ALLEEN DAN KOMEN ER DIVERSE MELDINGEN ALS IK 3.1.3 kies EN ALS IK NORMAAL HERSTELLEN DOE DUS MET 4.0.1. GEEFT IE OOK WEER EEN FOUTCODE GVDDDD
Reageren

Labels
downgraden, itunes, logo



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 21:25
iPhone: Iphone blijft apple logo weergeven en start niet meer op Iphone234 Jailbreak 2 20-02-11 13:19
iPod touch: Iod Touch 1G 2.2.1 (5H11) start niet door blijft bij apple logo hangen Ronnie79 Jailbreak 4 15-08-10 00:59
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! diederio iTunes 20 23-05-10 15:30
iphone blijft hangen bij het logo mrgoolie Unlock [archief] 11 28-11-07 19:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.