//

iphone synct eigen filmpjes niet

iphone synct eigen filmpjes niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoewel ik nooit antwoord krijg op dit forum probeer ik het nog maar eens... Deze vraag heb ik al eens gesteld en hij lijkt me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-10, 01:59
jurben33 jurben33 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard iphone synct eigen filmpjes niet

Hoewel ik nooit antwoord krijg op dit forum probeer ik het nog maar eens... Deze vraag heb ik al eens gesteld en hij lijkt me niet al te moeilijk maar vreemdgenoeg heeft niemand ooit dit probleem gehad of neemt niemand de moeite te antwoorden. hoe dan ook probeer ik het nog eens.
Als ik filmpjes gemaakt door mijn iphone zelf opsla in iphoto en den een soort best of map maak en die dan probeer te syncen negeert hij de filmpjes volkomen!? foto's doet ie keurig maar filmpjes niet... Los van de uiterst onhandige interface van itunes en iphone lijkt dit me toch een basic functie. iemand een iedee? Een antwoord zou leuk zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone synct niet meer coltrane iTunes 0 07-08-10 23:42
GMail synct niet lekker op m'n iPhone Marc1969 iPhone algemeen 0 14-06-10 13:41
Video: iphoto synct filmpjes niet mee jurben33 Muziek, foto & video 3 26-10-09 22:30
Iphone synct niet meer met 8,1 AndyMan8 Archief 6 15-03-09 01:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:07.