//

Een aantal problemen

Een aantal problemen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Een hele goeie morgen, Ik ben hier nieuw op het forum omdat ik met een aantal problemen zit met mijn Iphone. Ik heb mijn Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-10, 10:58
evadevos1988 evadevos1988 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Een aantal problemen

Een hele goeie morgen,

Ik ben hier nieuw op het forum omdat ik met een aantal problemen zit met mijn Iphone.

Ik heb mijn Iphone 2e hands gekocht (op de zwarte markt). Is verder niets stuk aan of wat dan ook. Hij werkt in princiepe helemaal goed.

Alleen sinds gister gaan mijn apps na 2 seconde weer weg. (Ik weet het dit probleem staat veel op het forum) Maar kan dit misschien ligggen omdat mijn Apps opnieuw moeten worden geinstalleerd?

Zowiezo wil ik mijn apps updaten, maar wanneer ik dit wil doen krijg ik een inlogscherm van de vorige eigenaar (die ik overigens niet ken) en ik kan hier dus alleen een wachtwoord invoeren maar niet het mail adres aanpassen? Hoe kan ik zorgen dat ik wel mijn eigen mail adres+wachtwoord kan invoeren? Ik heb namelijk van alles geprobeerd maar ik kom er zelf niet uit.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Groetjes Eva
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-10, 11:01
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Er zal steeds om het wachtwoord van de vorige eigenaar gevraagd worden omdat zijn apps er nog opstaan en die zijn gekoppeld aan zijn iTunes account.

Apps overnemen met jouw account kan niet.

Best eerst even aan iTunes hangen en je iPhone synchroniseren. Dan zullen die apps van de vorige eigenaar verwijderd worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aantal abonnementen op een naam. Zspirit Odido (T-Mobile) 7 18-04-11 22:37
Een aantal vragen!! ;) peter1107 Archief 1 26-05-10 13:29
Aantal Problemen Rietish Jailbreak apps en thema's 3 14-08-08 12:38
Een aantal vragen. Pl4y0r iPhone Apps 9 14-07-08 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:53.