//

Itunes i.c.m. Tom Tom en Navigon (schrijfruimte)

Itunes i.c.m. Tom Tom en Navigon (schrijfruimte) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb eerst even gezocht in het forum, maar kon niet een concreet antwoord vinden... Heel erg leuk dat iTunes een kopie bewaard van alle apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-08-10, 11:13
chc chc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 21
Standaard Itunes i.c.m. Tom Tom en Navigon (schrijfruimte)

Heb eerst even gezocht in het forum, maar kon niet een concreet antwoord vinden...

Heel erg leuk dat iTunes een kopie bewaard van alle apps die op de iPhone zijn geinstalleerd t.b.v. de synchronisatie. Alleen wil ik van de grotere apps, zoals Navigatieprogrammatuur geen kopie bewaren op de computer. Dit vanwege de schijfruimte die het eigenlijk onnodig inneemt (4,5 GB).
Alleen is het zo dat als ik die 2 verwijder uit iTunes, dat ze dan bij een synchronisatie ook van de iPhone worden gehaald. Is hiervoor een instelling dat ik die 2 apps uit kan sluiten met de synchronisatie, zodat ik ze kan verwijderen uit iTunes maar wel wil behouden op de iPhone?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit djarend iPhone Navigatie 21 19-12-11 12:26
Windows: Tom Tom West Europa blijft in lus downloaden hebbedingetje iTunes 3 18-04-11 19:41
Mac OS X: Tom Tom-app niet zichtbaar in ITunes... herk0039 iTunes 0 26-08-10 21:13
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? herk0039 iPhone Navigatie 7 26-08-10 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.