//

Wildvreemde Itunes account bij updaten Apps!

Wildvreemde Itunes account bij updaten Apps! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik mijn Iphone 3G geupdate naar 4.0.2. Daarna ook gejailbreakt via Redsn0w, allemaal zonder problemen. Alles werkt prima, maar als ik nu probeer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-10, 17:16
ReneeVee ReneeVee is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Question Wildvreemde Itunes account bij updaten Apps!

Gisteren heb ik mijn Iphone 3G geupdate naar 4.0.2. Daarna ook gejailbreakt via Redsn0w, allemaal zonder problemen.
Alles werkt prima, maar als ik nu probeer Apps gekocht via de Appstore (van vóór mijn jailbreak) te updaten, vraagt Itunes om het wachtwoord van een wildvreemde Itunes account!
Ik weet wel dat je account-wisselproblemen kunt krijgen als meerdere mensen hun Iphone op dezelfde computer aansluiten en dit heb ik in het verleden ook wel gehad met de account van mijn vriend, maar nu gaat het om één of andere wildvreemde account uit Rusland! (madd0g@mail.ru)
Ik heb uitgezocht of er meer mensen zijn bij wie dit voorgekomen is, maar ik heb niets kunnen vinden. Weet iemand hier wat dit is en nog belangrijker: hoe kom ik er in vredesnaam weer vanaf???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-10, 01:44
DennusziPhone3GS DennusziPhone3GS is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 14
Standaard

misschien instellingen -> store -> uitloggen en dan je eigen gegevens invullen? laat me weten of het is gelukt
  #3  
Oud 04-09-10, 17:26
DennusziPhone3GS DennusziPhone3GS is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 14
Standaard

Sorry maar ik heb helaas geen ervaring met Jailbreak (ik ben zo'n preuts dat ik het altijd "Keep it Real" wil houden. ) maar sorry dat ik je niet verder kan helpen.
  #4  
Oud 28-12-10, 11:27
nyl020905 nyl020905 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: België
Berichten: 12
Standaard

Ik heb dat probleem ook.
Bij het updaten van apps wordt er steeds gevraagd naar het iTunes paswoord van de vorige iPhone eigenaar.
Ik heb de iPhone al gesynchroniseerd in iTunes met de juiste account, bij de instellingen in de iPhone is enkel mijn account gekend, dat lijkt dus allemaal juist.
En het gaat ook effectief om apps geïnstalleerd met mijn eigen account.

Nu moet ik dus steeds de app eerst verwijderen om vervolgens volledig opnieuw te installeren. Niet echt handig dus!.

Zou het misschien kunnen liggen aan dat er nog één of meerdere oude apps staan in de iPhone, geïnstalleerd met de vorige account?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Vrgr
Nyl
  #5  
Oud 29-12-10, 22:15
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Ik heb hier ook last van . Terwijl ik als enige mijn iPhone op mijn pc sync . Bij aanschaf van nieuwe apps geen problemen . Alleen bij updaten .



Edit:
Ik denk de oorzaak gevonden te hebben . Ik zie nu dat opeens mijn iTunes in het engels staat ipv Nederlands .
Heb deze week naar de laatste versie geupdate en toen denk ik is het probleem ontstaan .
Als ik nu iTunes verwijder helemaal en opnieuw install , dan ben ik alle muziek , films en podcasts kwijt zeker ?

Laatst gewijzigd door lumikiller; 29-12-10 om 23:58.
  #6  
Oud 30-12-10, 09:43
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Oplossing:
Ik heb een BackUp gemaakt van iTunes zodat ik niet alles opnieuw erin moest gooien . Dan iTunes vanuit configuratiescherm verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en voilà .
Reageren

Labels
account, appstore, itunes, update, vreemd



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps updaten en probleem met ander account Sorky71 iPhone Apps 15 24-04-16 14:46
iOS 4.3: melding bij updaten apps maceddy iPhone Apps 2 20-03-11 19:14
Windows: Nieuw account itunes met behoud van apps vuurvreter iTunes 3 29-11-10 09:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.