//

Iphone4 4.0.2 synchr met outlook 2002 SP3 (xp)

Iphone4 4.0.2 synchr met outlook 2002 SP3 (xp) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gisteren aan de slag gegaan met Iphone4. Alles verliep vlekkeloos, instellen e-mail etc... geen probleem. Had al wat ervaring omdat ik ook een 3 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-09-10, 10:15
marcel1966 marcel1966 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard Iphone4 4.0.2 synchr met outlook 2002 SP3 (xp)

Hallo,

Gisteren aan de slag gegaan met Iphone4. Alles verliep vlekkeloos, instellen e-mail etc... geen probleem. Had al wat ervaring omdat ik ook een 3 heb gehad.

Synchroniseren ging, dacht ik, ook goed. Hij doorloopt de gehele agenda, contactpersonen en overige zaken. Alleen er wordt helemaal niets overgezet van de pc naar de Iphone4. Vreemd genoeg vindt ik ook waar ik kan instellen wat er precies meot worden gesynct en op welke manier (gaat pc voor of Iphone etc).

Kan iemand mij helpen?

Groeten,

Marcel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-10, 09:29
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Als het goed is verschijnt er een tabblad 'Info' in iTunes waar je kunt instellen wat je voor de synchronisatie wilt gebruiken (mail-app, contacten wel/niet, enz.).
De voorkeuren die jij noemt heb je niet als zodanig in iTunes; ik denk dat je dat kent van bijv. ActiveSync van Nokia?

Je zou kunnen proberen een tweede (derde?) keer te synchroniseren. Soms helpt dat...
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 06-09-10, 10:26
pdbree pdbree is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 6
Standaard

Marcel, je wilt waarschijnlijk met Outlook synchroniseren. Ik had zelfde probleem. Oorzaak was dat mijn windows7 versie een 32bits versie is. \je moet dan ook een 32 bits versie Microsoft Office hebben. Nu kun je in Info wel aan geven waarmee hij moet synchroniseren.
1 probleem bij mij blijft wel, en dat is dat ik niet in kan geven dat alles gesynchroniseerd moet worden en b.v. niet alleen de laatste 2 maanden. Dit kan ik wel doen als ik een google account aanmaak maar niet als ik alleen met pop3 accounts werk als op mijn computer. Succes en weet iemand een oplossing om alles te sychroniseren?
  #4  
Oud 07-09-10, 19:26
marcel1966 marcel1966 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Een tabblad info vindt ik niet terug. Via bewerken kan ik naar voorkeuren en apparaten/geavanceerd. Daar kun je iets maar in feite nog net niks. Meermaals synchroniseren levert niets op. Sync loopt, Iphone geeft dit eveneens aan maar er gebeurt niets.
Voor wat betreft pdbree.. ik heb outlook 2002 xp en werk ook onder xp op de werkstations.
Ik zit me alleen het volgende af te vragen. Zoals ik al aan gaf had ik voorheen Itunes werkend met een 3G. Daarna heb ik een poosje een andere telefoon gebruikt (Blackberry) en Itunes dus verder niet langer gebruikt. Onlangs heb ik de server vervangen en de werkstations opnieuw op de server aangemeld middels een nieuwe mapping. Op de server regelt exchange natuurlijk het outlook gebeuren hoewel lokaal de agenda's staan. De server heeft een andere naam gekregen en ook mogelijk de locaties van agenda's/contactpersonen. Het kan natuurlijk zijn dat Itunes.... op de oude locatie zoekt, daar niets vindt of misschien wel iets vindt maar te oude gegevens en daarom niets naar de Iphone4 stuurt.....
In geavanceerd zie ik wel dat hij de nieuwe locatie kent van Itunes Music (lacotatiemap) maar of hij die ook kent voor de outlookgegevens???
Iemand een idee waar ik dat kan controleren of instellen?
  #5  
Oud 10-09-10, 20:59
marcel1966 marcel1966 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Ok.... probleem heeft zich opgelost, na update Itunes 10 loopt synchronisatie vlekkeloos.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Adressen Iphone4 synchroniseren 2x outlook Guppie1 iTunes 0 09-10-10 13:16
Sync Outlook 2002 met Iphone 3G OS 4.x mogelijk ?? Rob_NL iTunes 0 28-07-10 13:21
pc start opnieuw op na synchr met fotos! Bollie1 iPhone algemeen 2 08-01-09 16:34
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.