//

Tom Tom West Europa blijft in lus downloaden

Tom Tom West Europa blijft in lus downloaden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is het meest vreemde probleem dat ik ooit heb meegemaakt. Als ik Tom Tom west Europ betaal en download 1,8 gig) via I tunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-09-10, 18:31
hebbedingetje hebbedingetje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard Tom Tom West Europa blijft in lus downloaden

Dit is het meest vreemde probleem dat ik ooit heb meegemaakt.
Als ik Tom Tom west Europ betaal en download 1,8 gig) via I tunes blijft ie steeds opnieuw downloaden als deze klaar is. Andere grote programma's downloaden via Itunes geeft geen enkel probleem. Raar raar hoe kan dat?
Tom Tom staat nergens (zowel op Iphone of Itunes) waardoor ik deze zou kunnen verwijderen. Het programma wordt simpelweg niet geinstalleerd doordat de download steeds weer opnieuw begint.

Ik heb een schone Windows 7 installatie en een schone laatste update Iphone 3g. Ik heb alles geprobeerd zoals firewall uitzetten en virusscan uitzetten. Helpt ook niet. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ben inmiddels radeloos. Oja, heb ook gebeld met Tom Tom en uiteraard weten die het ook niet. Wie wel?
Alvast bijzonder bedankt!

Laatst gewijzigd door hebbedingetje; 10-09-10 om 18:33. Reden: aanvulling
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-10, 08:21
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Downloaden op je iPhone via Wi-Fi?
  #3  
Oud 11-09-10, 09:56
hebbedingetje hebbedingetje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Chaster, ook dat heb ik meerdere keren gedaan maar ding blijft loopen.
Ik heb via Itunes, via Iphone geprobeerd maar blijft steeds opnieuw downloaden. Echt om gek van te worden. Ben er al 3 dagen mee bezig en sta op het punt te accepteren dat Tom Tom helaas niet meer gaat werken
  #4  
Oud 18-04-11, 19:41
Cees Rijneveen Cees Rijneveen is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 20
Standaard Tom Tom USA

Ik heb Tom Tom USA - Canada aangeschaft als app voor mijn iphone en ipad. Twee vragen. Kan is zonder meer mijn iphone GPS laten binnenhalen om de lockatie te beaplen zonder vette rekningen van T mobile? Dus wat moet ik aan of juist uitzetten? Of zijn er zaken die ik mis? Laat het me even weten.

Tweede vraag over Tom Tom is de app is voor iPhone. Maar ik heb ook een iPad. werkt dat allebei of is de app alleen bedoeld voor de iPhone?

Ik hoop dat ik snel antwoord krijg op mijn vragen ik vertrek namelijk donderdag richting USA? Wie help mij?
Reageren

Labels
tom tom probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit djarend iPhone Navigatie 21 19-12-11 12:26
Nieuwe versie van Tom TOM downloaden sabor iPhone Navigatie 3 28-01-11 13:22
Windows: Fout 8003 downloaden Tom Tom dureappel iTunes 0 03-09-10 13:52
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? herk0039 iPhone Navigatie 7 26-08-10 00:27
Tom Tom programma synchroniseerd niet naar iphone gromit iPhone Apps 4 27-03-10 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:43.