//

iPad restore 3.2.1

iPad restore 3.2.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik wil mijn iPad terugzetten naar fabrieksinstellingen. Momenteel staat er nog firmware 3.2.1 op, en 3.2.2 heb ik nog niet gedownload in iTunes. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-09-10, 00:15
gieleke6 gieleke6 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 31
Standaard iPad restore 3.2.1

Hoi

Ik wil mijn iPad terugzetten naar fabrieksinstellingen. Momenteel staat er nog firmware 3.2.1 op, en 3.2.2 heb ik nog niet gedownload in iTunes. Ik wil ook niet naar 3.2.2, vanwege de jailbreak.
Als ik m nu aan iTunes hang en wil restoren, zal hij automatisch 3.2.2 installeren, maar die moet ie dan eerst downloaden.

Mijn vraag: Werkt het zo, dat als ik m aan iTunes hang, en mijn Internet uitzet, dat hij dus automatisch op 3.2.1 blijft na de restore? Omdat 3.2.2 dus niet 'beschikbaar' is?

Of zijn er andere mogelijkheden om te restoren en op 3.2.1 te blijven?
Vast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-10, 00:17
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard

Als je gejailbreaked hebt, heb je in cydia op make my life easier geklikt, en staat er nu bovenaan als je opstart, this device has shsh blobs on file for ios 3.2.1??

Of heb je een keer tinyumbrella gebruikt???
  #3  
Oud 11-09-10, 00:26
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Met mijn iPod Touch heb ik het zo gedaan onlangs: niet aan iTunes of computer gehangen, maar aan het lichtnet gehangen (voor voldoende stroom). Daarna via instellingen gegaan naar opnieuw instellen, en dan alle gegevens en instellingen herstellen.

Volgens de handleiding kon dat 4 uur duren maar hij was na een 20 minuten al klaar. Vervolgens kon ik 'm aan iTunes hangen die vroeg of ik een back up wou terugzetten of als nieuwe iPod wilde gebruiken. Dat gekozen en kon netjes nieuwe naam geven etc. En uiteraard ook netjes op firmware gebleven die ik had.

Wellicht is dit met de iPad ook mogelijk?
  #4  
Oud 11-09-10, 00:38
gieleke6 gieleke6 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododedodonl Bekijk bericht
Als je gejailbreaked hebt, heb je in cydia op make my life easier geklikt, en staat er nu bovenaan als je opstart, this device has shsh blobs on file for ios 3.2.1??

Of heb je een keer tinyumbrella gebruikt???
Heb wel op 'make life easier' gedrukt bij t jailbreaken. Bij opstarten staat er niks bovenaan..
  #5  
Oud 11-09-10, 00:42
gieleke6 gieleke6 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcl! Bekijk bericht
Met mijn iPod Touch heb ik het zo gedaan onlangs: niet aan iTunes of computer gehangen, maar aan het lichtnet gehangen (voor voldoende stroom). Daarna via instellingen gegaan naar opnieuw instellen, en dan alle gegevens en instellingen herstellen.

Volgens de handleiding kon dat 4 uur duren maar hij was na een 20 minuten al klaar. Vervolgens kon ik 'm aan iTunes hangen die vroeg of ik een back up wou terugzetten of als nieuwe iPod wilde gebruiken. Dat gekozen en kon netjes nieuwe naam geven etc. En uiteraard ook netjes op firmware gebleven die ik had.

Wellicht is dit met de iPad ook mogelijk?
Bedankt! Bedoel je instellingen>stel opnieuw in>alle instellingen?
Bij mij is het probleem dat iTunes de iPad wel herkent, maar 'de inhoud niet kan lezen'. iPad werkt verdeer perfect, maar kan dus niet meer syncen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Restore. darknidja Jailbreak 0 17-02-11 20:10
iPhone: iPhone unlock met 3.2.1 en iPad basement restore maarten12340 Jailbreak 0 06-12-10 11:51
Ipad vast in Restore Loop michaeldebest iPad algemeen 3 21-09-10 13:47
iPad Restore....OEPS - now bricked!! PeterDorr Archief 10 01-05-10 00:21
Restore 3.1.2 ricklahaye iPhone algemeen 3 19-02-10 14:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.