//

Hoe synchroniseer ik apps van iphone naar itunes zonder alles opnieuw te hoeven kopen

Hoe synchroniseer ik apps van iphone naar itunes zonder alles opnieuw te hoeven kopen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb volgens mij een veelvoorkomend probleem, waar ik maar geen eenvoudige oplossing voor kan vinden. Vanaf de aankoop van mijn iphone heb ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-09-10, 08:13
arnouthemel arnouthemel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Unhappy Hoe synchroniseer ik apps van iphone naar itunes zonder alles opnieuw te hoeven kopen

Ik heb volgens mij een veelvoorkomend probleem, waar ik maar geen eenvoudige oplossing voor kan vinden.

Vanaf de aankoop van mijn iphone heb ik het vinkje "apps synchroniseren" in iTunes uit staan. Inmiddels heb ik meer dan 100 apps op mijn iphone en velen daarvan betaald.

Nu wil ik Navigon navigatiesoftware installeren op mijn iphone, maar deze heeft niet genoeg ruimte, dus wil ik het eerst op mijn PC installeren en dan syncen naar mijn iphone, maar iTunes meldt dat als ik nu ga synchroniseren al mijn bestaande apps op mijn iphone gewist worden.....

Is hier een oplossing voor? Dit is toch ontzettend gebruikersonvriendelijk?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-10, 09:52
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arnouthemel Bekijk bericht
Ik heb volgens mij een veelvoorkomend probleem, waar ik maar geen eenvoudige oplossing voor kan vinden.

Vanaf de aankoop van mijn iphone heb ik het vinkje "apps synchroniseren" in iTunes uit staan. Inmiddels heb ik meer dan 100 apps op mijn iphone en velen daarvan betaald.

Nu wil ik Navigon navigatiesoftware installeren op mijn iphone, maar deze heeft niet genoeg ruimte, dus wil ik het eerst op mijn PC installeren en dan syncen naar mijn iphone, maar iTunes meldt dat als ik nu ga synchroniseren al mijn bestaande apps op mijn iphone gewist worden.....

Is hier een oplossing voor? Dit is toch ontzettend gebruikersonvriendelijk?
De oplossing is toch vrij simpel...

- Sluit iPhone aan op iTunes
- In linker kolom staat dan je iPhone. Selecteer die en klik 'rechter muisknop'.
- Er verschijnt dan een klein menuutje met daarin de optie 'Aankopen overzetten'. Kies dat en al het leed is geleden..
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #3  
Oud 11-09-10, 09:54
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Het is trouwens ook zo dat je alle apps die je ooit gekocht hebt steeds gratis opnieuw kan downloaden en installeren uit de App Store. Je kan dus geen aankopen 'kwijtraken'.
  #4  
Oud 16-09-10, 18:18
whatitdo?'s schermafbeelding
whatitdo? whatitdo? is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar whatitdo?
Standaard

Thx. Geweldige tip(s)
  #5  
Oud 16-09-10, 18:24
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Het is trouwens ook zo dat je alle apps die je ooit gekocht hebt steeds gratis opnieuw kan downloaden en installeren uit de App Store. Je kan dus geen aankopen 'kwijtraken'.
Dit klopt, maar is niet helemaal waar. Soms verwijdert Apple een app uit de app store, omdat hij niet voldoet aan hun eisen. Of de ontwikkelaar haalt de app zelf uit de app store.
In beide gevallen kun je de app niet meer bij Apple downloaden. Als je de app al hebt kun je die wel blijven gebruiken.

Een voorbeeld zijn de Wi-Fi scanners zoals eWi-Fi en Wi-Fitrak. Het lijkt trouwens ook te gelden voor de Ndrive navigatiesoftware.
  #6  
Oud 16-09-10, 18:59
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Tja, dat zijn dan ook de uitzonderingen
Reageren

Labels
apps, navigon, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
4 kopen: hoe apps/muziek van 3gs daarop krijgen? Nafets iTunes 3 26-09-10 10:38
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? Jensengels iPhone algemeen 7 17-08-10 17:39
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken mikey1983 Jailbreak apps en thema's 1 16-04-10 15:58
iPhone 3G: Upgrade van FW 2.2.1 naar FW 3.0 zonder Itunes, HOE??? dhobygoat Unlock 5 26-09-09 11:08
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.