//

Na synchroniseren geen aanpassingen zichtbaar

Na synchroniseren geen aanpassingen zichtbaar discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een Ipod Touch 16 GB met firmware 1.1.3 Als ik mijn Ipod aansluit op de pc kwam ik altijd in het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-08, 22:13
papa-joeri papa-joeri is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard Na synchroniseren geen aanpassingen zichtbaar

Hallo allemaal,

Ik heb een Ipod Touch 16 GB met firmware 1.1.3
Als ik mijn Ipod aansluit op de pc kwam ik altijd in het scherm met de tabbladen muziek/ films/ foto's/ samenvatting/ enz... Sinds ik 1.1.3 heb geinstalleerd krijg ik alleen scherm te zien met bovenin 3 Ipod Touch afbeeldingen met daaronder de vraag of ik de januari software upgrade wil doen. Als ik vervolgens Nee,bedankt en daarna OK aanklik kom ik automatisch in de Itunes Store.
Synchroniseren doettie nog wel maar alleen op door m'n Ipodnaam te gaan staan -> rechtermuisklik -> synchroniseren. Hierna zijn echter de wijzigingen niet te zien.
Hat zal ongetwijfeld iets heel simpels zijn maar ik zie het niet. Wie kan mij uit de brand helpen???

P.S.
Ik heb alle manieren al gebruikt om erachter te komen of het al ergens anders op dit superforum staat maar helaas.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-08, 21:04
papa-joeri papa-joeri is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

Het werkt weer!! Ik heb er niks anders mee gedaan maar een dag later werkte het weer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email en geen tekst zichtbaar mbe iPhone algemeen 4 12-02-12 13:01
iPhone: Geen keyboard instellingen zichtbaar bij 4.2.1 bresbres Jailbreak 3 19-04-11 01:49
Geen APN instelligen meer zichtbaar: help! hcsmit KPN 5 28-02-11 17:39
Foto: Geen foto's meer zichtbaar mariadeluxe Muziek, foto & video 1 08-11-09 21:10
Help, geen applicaties zichtbaar CuijkAanDeMAAS iPhone algemeen 2 16-03-09 18:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.