//

van ipod touch naar iphone

van ipod touch naar iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ok, ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te zijn. Ik heb een itouch die ik wil verkopen, ik heb nu een jailbroken tweedehands iphone gekocht. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-10, 13:04
hel22 hel22 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: antwerpen
Berichten: 2
Standaard van ipod touch naar iphone

ok, ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te zijn.
Ik heb een itouch die ik wil verkopen, ik heb nu een jailbroken tweedehands iphone gekocht.
mijn ipod staat vol met muziek, apps,videos enz die ik nu op de iphone wil overzetten.

mijn computer is gisteren gecrashed en ik heb hem moeten restoren, dus alle muziek,fotos en videos die op de ipod staan, zijn niet meer op de computer.
als ik de ipod op itunes aansluit, ziet itunes alles maar als ik de iphone aansluit, zie ik alleen de apps in itunes maar de rest niet.
Hoe doe ik dat, dat ik alles van de ipod op de iphone kan zetten?

Moet ik de iphone restoren? Ik vind dat riskant want ik weet niet of ik hem weer kan jailbreaken.
Iphone is 3GS en OS 4.0 jailbroken.

Als iemand me zou kunnen helpen? (stap voor stap aub)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) NoWayOut iTunes 5 25-07-11 16:05
Facetime probleem van iPhone 4 naar iPod Touch iCupboard iPhone algemeen 1 13-02-11 13:59
Apps van windows naar ipod touch/iphone Maxievr Archief 1 09-06-09 16:09
Mac OS X: van ipod touch naar iphone pmaissan iTunes 1 22-11-08 11:19
Windows: van Ipod Touch naar Iphone in Itunes papa-joeri iTunes 0 08-04-08 23:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:37.