//

Agenda items verdwenen

Agenda items verdwenen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, M'n pa heeft een probleem nadat hij gisteren zijn Iphone gesynchroniseerd heeft. In zijn agenda zijn alle afspraken die hij sinds de laatste synchronisatie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-10, 10:48
vadersentechniek vadersentechniek is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Question Agenda items verdwenen

Hi,

M'n pa heeft een probleem nadat hij gisteren zijn Iphone gesynchroniseerd heeft. In zijn agenda zijn alle afspraken die hij sinds de laatste synchronisatie (ongeveer 3 maanden terug) op zijn Iphone heeft ingevoerd verdwenen, ze zijn ook niet in Outlook terecht gekomen.
Heeft een van jullie een idee wat er fout gegaan kan zijn en of het nog te herstellen is?

Ook heeft hij in zijn agenda op de iphone 2 agenda's een groene en een rode, dit zegt hij nooit zelf aangemaakt te hebben, want zoals hij zegt ik heb er toch maar 1 nodig. Zou hierdoor iets kunnen zijn misgegaan? en hoe is de '2e' agenda te verwijderen van je iphone?

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen!

Gr. Ron

Ps. Hij heeft een 3gs (4.0) en outlook 2003.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-10, 15:50
koka koka is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vadersentechniek Bekijk bericht
Ook heeft hij in zijn agenda op de iphone 2 agenda's een groene en een rode, dit zegt hij nooit zelf aangemaakt te hebben, want zoals hij zegt ik heb er toch maar 1 nodig. Zou hierdoor iets kunnen zijn misgegaan? en hoe is de '2e' agenda te verwijderen van je iphone?
Mogelijk is er ongewild een tweede agenda aangemaakt in outlook. Je kan dit als volgt controleren: In outlook gedeelte agenda (menu ga naar -> agenda) heb je in de linkerkolom "mijn agenda's" (indien niet aanwezig activeren via menu beeld -> navigatiedeelvenster). Staat hier één agenda of meerdere? Indien er een 2de staat even controleren welke de correcte is en de andere verwijderen met rechtermuisknop -> agenda verwijderen -> weet u zeker... met ja bevestigen.
Bij volgende synchronisatie is de 2de agenda weg.

Ik had het probleem deze week ook door een crash van mijn outlook.

Laatst gewijzigd door koka; 22-09-10 om 15:52.
  #3  
Oud 23-09-10, 11:15
vadersentechniek vadersentechniek is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Thanks, ga het morgen meteen proberen!
Als iemand nog tips heeft om de agenda items die gewist zijn te herstellen, hoor ik het graag.

Gr.
Reageren

Labels
agenda, herstellen, outlook 2003, verwijderde items



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem agenda; dubbele items lijstweergave St. Elmo iPhone algemeen 1 14-01-11 10:35
agenda items verdwenen na update itunes en ios4 Aeron iTunes 1 22-09-10 07:42
Agenda items wijzigen erik872 Desktop-applicaties 0 05-06-10 10:44
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items Cybex iTunes 3 26-10-08 14:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.