//

Telefoonnummers importeren op Iphone 4

Telefoonnummers importeren op Iphone 4 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg morgen na 6 weken (!) wachten eindelijk me Iphone 4. Het is voor mij echter de eerste keer dat ik een iPhone krijg, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-10, 17:09
J090's schermafbeelding
J090 J090 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Smile Telefoonnummers importeren op Iphone 4

Ik krijg morgen na 6 weken (!) wachten eindelijk me Iphone 4. Het is voor mij echter de eerste keer dat ik een iPhone krijg, dus snap er nog weinig van en kijk een beetje rond op de fora ivm met jailbreak enzo.

Maarja om 2 the point te komen. Ik heb dus op me mobiel heel veel telefoonnummers staan, en wil die graag ook me iPhone invoeren. Echter niet allemaal met de hand maar gewoon via de computer ofzo. Is er een mogelijkheid om een telefoonlijst te maken op je computer om vervolgens te importeren naar je iPhone 4 ofzo?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-10, 17:15
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Ja, op je PC in outlook zetten en dan syncen met je iPhone.
  #3  
Oud 22-09-10, 17:18
J090's schermafbeelding
J090 J090 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard

Misschien een domme vraag. (Ook omdat ik pas morgen me iPhone pas krijg). Maar hoe sync je outlook (in mijn geval outlook 2003) met de iPhone?
  #4  
Oud 24-02-12, 10:58
dump dump is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard Een dummy handleiding iPhone syncen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J090 Bekijk bericht
Misschien een domme vraag. (Ook omdat ik pas morgen me iPhone pas krijg). Maar hoe sync je outlook (in mijn geval outlook 2003) met de iPhone?
Nee, GEEN domme vraag! Ik zoek me suf om hetzelfde probleem op te lossen. Ik zie dat veel mensen weten hoe ze zo'n sync moeten doen, maar nergens zie ik iemand vertellen HOE.http://forum.iculture.nl/images/smilies/confused.gif Ik zie ook dat er vervolgens allerlei problemen onstaan die mensen opgelost willen zien, maar dat is voor mij nog een niet aan de orde. Ik moet eerst nog weten hoe ik kan syncen. problemen oplossen is een volgende stap pas. Ik zoek een dummy handleiding iPhone syncen dus eigenlijk.http://forum.iculture.nl/images/smilies/rolleyes.gif
  #5  
Oud 24-02-12, 11:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dump Bekijk bericht
Nee, GEEN domme vraag! Ik zoek me suf om hetzelfde probleem op te lossen.
Dan vertel eerst eens met welke versie van Outlook (of Entourage) en OS X je die iPhone in wil syncen
  #6  
Oud 24-02-12, 13:40
dump dump is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard Versies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan vertel eerst eens met welke versie van Outlook (of Entourage) en OS X je die iPhone in wil syncen
Je hebt natuurlijk hartstikke gelijk ja. Da's wel zo handig Ik werk op de PC met Outlook 2003. De iPhone is een 4S. Dat draait volgens mij altijd op iOS. Toch?
  #7  
Oud 24-02-12, 13:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dump Bekijk bericht
Je hebt natuurlijk hartstikke gelijk ja. Da's wel zo handig Ik werk op de PC met Outlook 2003. De iPhone is een 4S. Dat draait volgens mij altijd op iOS. Toch?
Ik stelde die vraag omdat ik jouw profiel staat dat je OS X als besturingssysteem gebruikt. En, syncen met Outlook for Mac is niet zo simpel als het lijkt, afhankelijk van de versie van OS X die je gebruikt.

Maar je gebruikt dus Windows en Outlook 2003. Dan zou er eigenlijk geen probleem moeten zijn. In iItunes dan gewoon Outlook kiezen als de bron om te syncen (contacten, agenda's, enz...).
  #8  
Oud 27-02-12, 15:45
dump dump is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik stelde die vraag omdat ik jouw profiel staat dat je OS X als besturingssysteem gebruikt. En, syncen met Outlook for Mac is niet zo simpel als het lijkt, afhankelijk van de versie van OS X die je gebruikt.

Maar je gebruikt dus Windows en Outlook 2003. Dan zou er eigenlijk geen probleem moeten zijn. In iItunes dan gewoon Outlook kiezen als de bron om te syncen (contacten, agenda's, enz...).
Dank Timosha. Ik weet dat wat jij beschrijft kan. Maar daarmee sync ik nog niet alle apparaten (iPhone, iMac en PC) met elkaar. Dat is het probleem dat ik probeer op te lossen. Vandaar dat ik Mac OS X noem als besturingssysteem. Ik vergat te zeggen dat ik ook een PC (Win7) probeer te syncen.

iCloud zou ideaal zijn, maar is, wat mij betreft, geen optie (vanwege de privacy) Ik zoek dus een alternatieve wijze om hetzelfde te doen als iCloud voor de gebruiker doet.
  #9  
Oud 27-02-12, 16:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dump Bekijk bericht
iCloud zou ideaal zijn, maar is, wat mij betreft, geen optie (vanwege de privacy) Ik zoek dus een alternatieve wijze om hetzelfde te doen als iCloud voor de gebruiker doet.
Als de privacy erg belangrijk is, en het moet dat doen wat iCloud doet, dan kan je met bv. een Mac Mini en OS X Server wel iets moois en veilig maken.

Reageren

Labels
iphone 4, synchroniseren, telefoonnummers



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telefoonnummers importeren hedges iTunes 2 06-03-09 18:32
Telefoonnummers van iPhone naar SIM kopieren? wieke iPhone algemeen 10 23-07-08 11:05
Iphone importeren killerspons Koopinformatie Nederland 2 04-04-08 16:50
Iphone Importeren Michaelhu Koopinformatie Nederland 7 27-03-08 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:03.