//

Bug verjaardagen Outlook en iPhone

Bug verjaardagen Outlook en iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb volgens mij een bug ontdekt die betrekking heeft op het publiceren van verjaardagen in de iPhone kalender. De verjaardagen komen uit de contactpersonen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-09-10, 19:15
bimmie bimmie is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard Bug verjaardagen Outlook en iPhone

Ik heb volgens mij een bug ontdekt die betrekking heeft op het publiceren van verjaardagen in de iPhone kalender.

De verjaardagen komen uit de contactpersonen van Outlook. Deze verjaardagen worden in de Outlook-kalender getoond maar sommige worden niet in de iPhone-kalender getoond. Ik heb diverse opties getest, telkens een andere toevoeging gedaan en volgens mij heb ik gevonden waar het aan ligt. Met name de verjaardagen van ouderen vond ik niet terug (geboortedatum 1925). Wanneer ik deze datum wijzig in de datum van vandaag, wordt de verjaardag wel getoond in de iPhone kalender.

Aangezien je geen berichten kunt sturen naar Apple of wordt doorverwezen naar de provider T-Mobile, die weer doorverwijst naar Apple plaats ik dit bericht hier in de hoop dat iemand van Apple het leest en de 'bug' herstelt!

Mocht er iemand tips hebben hiervoor, graag!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-10, 22:36
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bimmie Bekijk bericht
Ik heb volgens mij een bug ontdekt die betrekking heeft op het publiceren van verjaardagen in de iPhone kalender.

De verjaardagen komen uit de contactpersonen van Outlook. Deze verjaardagen worden in de Outlook-kalender getoond maar sommige worden niet in de iPhone-kalender getoond. Ik heb diverse opties getest, telkens een andere toevoeging gedaan en volgens mij heb ik gevonden waar het aan ligt. Met name de verjaardagen van ouderen vond ik niet terug (geboortedatum 1925). Wanneer ik deze datum wijzig in de datum van vandaag, wordt de verjaardag wel getoond in de iPhone kalender.

Aangezien je geen berichten kunt sturen naar Apple of wordt doorverwezen naar de provider T-Mobile, die weer doorverwijst naar Apple plaats ik dit bericht hier in de hoop dat iemand van Apple het leest en de 'bug' herstelt!

Mocht er iemand tips hebben hiervoor, graag!

Hier loopt al een item over... zie https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post567296
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #3  
Oud 25-09-10, 06:18
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bimmie Bekijk bericht
Ik heb (...)

Aangezien je geen berichten kunt sturen naar Apple of wordt doorverwezen naar de provider T-Mobile, die weer doorverwijst naar Apple plaats ik dit bericht hier in de hoop dat iemand van Apple het leest en de 'bug' herstelt!
(...)
Hoe kom je erbij dat je geen berichten naar Apple kunt sturen? Ik geef toe, het is even zoeken, maar hier kun je online een formulier invullen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 25-09-10, 09:13
bimmie bimmie is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard Formulier

Hallo ButcherJF, ik had gekeken naar bij de Nederlandse site en kon het daar niet vinden. Dank voor de tip, heb zojuist een melding gedaan. Nu maar hopen dat Apple het oppikt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verjaardagen worden niet gesyn met Outlook 2007 Roess iPhone algemeen 3 30-09-10 15:48
Verjaardagen verschillende keren op iphone MrSparco iTunes 9 02-09-10 17:41
Verjaardagen agenda op de iPhone iktjilp iTunes 35 08-08-10 18:40
Verjaardagen in iphone agenda SoloBlack iPhone algemeen 4 19-06-09 22:35
Bug: Mail komt dubbel binnen in Outlook na binnnenhalen IPhone 3G Mooij603 iPhone algemeen 5 18-08-08 12:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.