//

foutmelding 'We are unable to find Itunes on your computer'

foutmelding 'We are unable to find Itunes on your computer' discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ondervind problemen als ik een App wil aanschaffen in de App store. Als ik een App wil aanschaffen, dan verschijnt er in beeld een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-10, 01:23
Ventura123 Ventura123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard foutmelding 'We are unable to find Itunes on your computer'

Ik ondervind problemen als ik een App wil aanschaffen in de App store. Als ik een App wil aanschaffen, dan verschijnt er in beeld een pop up met de tekst: ''We are unable to find Itunes on your computer' Daaronder kun je klikken op een linkje met de tekst: 'I have Itunes' Als ik daar op klik, dan gebeurt er niks. Itunes 10 wordt dus kennelijk niet herkend door mijn computer, maar staat wel degelijk om mijn computer geïnstalleerd.
Ik heb al het nodige geprobeerd om dit probleem te verhelpen, te weten:

1. Itunes 10 en Quicktime verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
2. Norton in zijn totaliteit verwijderd van mijn computer. (mocht niet baten.)
3. cookies verwijderd.
4. Firewall uitgezet.
5. Oudere versie van Itunes (9.2) geïnstalleerd. Had ook geen effect.
6. Google Chrome verwijders en Firefox geïnstalleerd. Ik las op forums dat google chrome evt. de probleem veroorzaker kon zijn. Andere browser mocht echter ook niet helpen.
7. Ik heb al gemaild met itunes store support en met de ned technische support afdeling. Die kwamen ook weer met bovengenoemde suggesties aanzetten. (Had ik dus niet veel aan.) Suggesties van andere Iphone gebruikers op forums (around the world) heeft ook tot op heden niks opgeleverd.

Wie o Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen? Ik ben ten einde raad!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-10, 08:55
phunx's schermafbeelding
phunx phunx is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: 036
Berichten: 59
Standaard

Toen je iTunes en Quicktime had verwijderd, heb je dit toen gedaan via het Configuratiescherm > Software > Verwijderen?

Probeer ook eens de overgebleven mapjes op te zoeken en handmatig te verwijderen (ik weet de locaties niet, zit niet op een Windows computer) en doe dan eens een nieuwe install(?)
__________________
iMac 27'' i5 2,66Ghz - MacBook Pro 13'' 2,53Ghz - iPhone 4 Black 16GB - iPod Classic Black 80GB - iPad Wi-Fi + 3G 32GB - Time Capsule 1TB
  #3  
Oud 29-09-10, 17:17
Ventura123 Ventura123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Ja ik verwijder standaard programma's via het configuratiescherm/software verwijderen. Dus daar ligt het niet aan.
Het probleem is nu gelukkig wel opgelost. Ik heb de oude versie 9.2 weer verwijders inclusief Quicktime en de laatste versie (I tunes 10) er weer opgezet. Nu werkt het in eens wel! Heel vreemd, maar ik ben blij!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Foutmelding iTunes DennisE36 iTunes 0 07-08-10 19:19
Windows: Itunes foutmelding jphtoonen iTunes 0 26-03-10 11:27
iTunes was unable to load provider data MoLus iTunes 1 10-03-10 19:31
Windows: itunes 9 foutmelding n1mber iTunes 4 14-09-09 21:30
Mac OS X: iTunes foutmelding shapezzz iTunes 4 02-07-09 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.