//

Itunes 10 delen via NAS

Itunes 10 delen via NAS discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) excuseer als dit onderwerp als is genoemd maar ik kan hier niets over vinden. dwz geen enkele melding van een werkende oplossing. Het volgende zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-10, 13:55
harrys harrys is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard Itunes 10 delen via NAS

excuseer als dit onderwerp als is genoemd maar ik kan hier niets over vinden. dwz geen enkele melding van een werkende oplossing.
Het volgende zou ik willen onderzoeken: ik heb thuis een pc met daarom al mn muziek, films en een installatie van itunes10 waar ik gewoonlijk mn iphone en ipad mee synchroniseer. Tevens maak ik tegenwoordig een backup van de belangrijkste zaken op een NAS. De NAS is ook via internet bereikbaar en hierdoor vroeg ik mij af of het ook mogleijk zou zijn om een copietje van de itunes bibliotheek te maken naar de NAS en deze vervolgens op een laptop op mn werkt te gebruiken om bijvoorbeeld een iphone te syncen?
Oplossingen die ik zoal tegenkom kunnen enkel een deel overzetten, en bieden niet de volledige functionaliteit. En stel dat dit zou kunnen hoe krijg ik dan de itunes bibliotheek weer synchroon op mn pc thuis op het moment dat ik daar weer zit te werken.?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-10, 14:11
beakerflo beakerflo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Voorburg
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar beakerflo
Standaard

Gewoon blijven werken op je lokale versie van iTunes en periodiek (dagelijks? Wekelijks?) een kopie maken naar het NAS. Dit kan je scripten met Robocopy als je Windows gebruikt en Rsync als je Mac OS X of Linux.
  #3  
Oud 29-09-10, 14:41
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Ik heb een synology NAS in combinatie met een Macbook Pro. Mijn iTunes bieb staat (alle muziek, films en iPhone programma's) compleet op de NAS en mijn MB logt hier gewoon op in. Onderweg luister ik muziek van de NAS via Synology's DSAudio op mijn iPHone of zie bestanden in via iPhone's Safari. Het kan dus absoluut wel. Echter, ik ben niet goed op de hoogte van Windows maar het lijkt me vreemd indien het hier niet zou kunnen. Als de iTunes bieb op de NAS staat en je maakt daar gebruik van hoef je nadien niets te synchroniseren.

Laatst gewijzigd door Celf; 29-09-10 om 14:46.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nas koppelen aan iphone4 gertmeppelink iPhone Apps 18 21-01-11 19:04
Mac OS X: iTunes + NAS = iPhone app sync over meerdere computers? iPhoneDoc iTunes 0 29-07-10 08:36
Mac OS X: Itunes delen binnen eigen netwerk sancaman iTunes 1 17-06-10 06:50
Muziek: Foto Muziek film van nas naar iPhone gertmeppelink Muziek, foto & video 0 21-06-09 11:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.