//

iTunes synct mappen niet

iTunes synct mappen niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thomassen39 Jemmie: niet te technisch worden graag. Ik weet niet wat infinidock of infinifolders betekent. Voor zover ik weet heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-11-10, 15:06
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomassen39 Bekijk bericht
Jemmie: niet te technisch worden graag. Ik weet niet wat infinidock of infinifolders betekent. Voor zover ik weet heb ik dat nooit geïnstalleerd c.q. gebruikt, dus...

Dit topic gaat over het niet onthouden van de mappen wanneer je sync naar met iTunes en niet over het kwijt raken van apps.
Overigens zijn infinidock en infinifolders gewoon app's welke, wanneer je gejailbreaked hebt, gewoon kunt installeren, dus niks technisch.

Om de app's terug te krijgen zal je inderdaad de reserve kopie terug moeten zetten van de 3gs.

Overigens wanneer je app's ooit gekocht heb zal deze opnieuw te downloaden zijn zonder dat je weer moet betalen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harrie98 Bekijk bericht
dus als ik het goed begrijp moet je de mappen aanmaken in itunes. daarna sychroniseren met je iphone, dan blijven de mappen in stand. andersom mappen aanmaken op je iphone en dan synchroniseren met itunes: resultaat is dat alle mappen op je iphone verwijderd worden en alleen lossen apps hebt staan. laat maar weten als ik het niet goed heb begrepen.
Bij mij werkte dit niet, heb je toevallig infinfolders, infinidock,
of een ander folder beheer tool op je iPhone geinstalleerd?
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-11-10, 17:13
thomassen39 thomassen39 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 47
Standaard

Jemmie; je zou aan mijn profiel kunnen zien (oogjes open houden) dat ik niet gejailbreakt heb, dus niet zo gek dat ik jouw termen als infinidock en zo niet ken, toch.
  #23  
Oud 13-11-10, 18:29
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemmie Bekijk bericht
De apps blijven wel staan alleen de folder indeling niet. Overigens lijkt dit dus alleen te gebeuren als je infinidock of infinifolders gebruik.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomassen39 Bekijk bericht
Jemmie; je zou aan mijn profiel kunnen zien (oogjes open houden) dat ik niet gejailbreakt heb, dus niet zo gek dat ik jouw termen als infinidock en zo niet ken, toch.

Je kent alle andere 300.000 app's uit de app store wel bij naam, vind ik knap.

Verder zijn mijn ogen open en had ik jouw profiel wel degelijk gelezen, maar wat ik de posting aangaf was dat de app's wel blijven staan en dat dit topic over een ander probleem gaat, namelijk het niet bewaren van de folder indeling, hier gaf ik als extra informatie bij dat het lijkt of het probleem zich alleen voordoet bij het gebruikt van deze programma's.
Dit zodat mensen die wel het probleem hebben waar dit topic over gaat hiermee geholpen kunnen zijn.

Deze app's zijn overigens eerder in posting al genoemd en oa als tweak aan gemerkt, dus als jij 'je ogen open hou' en het hele topic lees was je daar al achter.
  #24  
Oud 14-11-10, 07:32
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomassen39 Bekijk bericht
ButcherJF: Dat betekent dus dat ik alle apps, ook de betaalde, die ik kwijt ben opnieuw moet downloaden en mogelijk zelfs opnieuw moet betalen? Dat zou toch te gek zijn!
Het is wel vreemd dat op mijn 3GS nog alle apps en mappen aanwezig zijn en na het synchen niet op de 4. Daar moet toch een oplossing voor zijn.
Zoals al aangegeven, dit is een fout/bug in de software en doet zich vaak (altijd?) voor bij een verandering van iTunes/iPhone/computer. Ook als, zoals bij jou, je iPhone niet jailbroken is. Infinidock e.d. lijken noch de oorzaak, noch de oplossing.

Eenmaal gekochte apps hoef je niet opnieuw te betalen, hooguit opnieuw te downloaden. iTunes zal dan zelf aangeven dat je de app al eens gekocht hebt en je kunt de app gratis opnieuw downloaden.

Je zou nog een nieuwe sync kunnen proberen, in het verleden hielp dat ook wel eens voor andere problemen. Probeer eventueel ook dmv rechtsklikken in iTunes op je iPhone de reservekopie van je 3GS terug te zetten.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes synct apps in mappen niet Shorty007 iTunes 2 01-11-13 22:55
appstore apps synct itunes niet ashur iTunes 1 01-01-10 17:45
Itunes synct 1,..Gb van de 52Gb aan muziek niet qboy iTunes 1 28-03-09 20:47
Windows: 2dehands iphone synct niet met itunes. Zspirit iTunes 0 16-05-08 00:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.