//

iTunesaccount misbruikt

iTunesaccount misbruikt discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemorgen beste mensen, vannacht is er via mijn account muziek aangeschaft; in een e-malbericht stond een hele lijst nummers + een album. maar ik koop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-10, 11:02
smiek smiek is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3
Standaard iTunesaccount misbruikt

goedemorgen beste mensen,

vannacht is er via mijn account muziek aangeschaft; in een e-malbericht stond een hele lijst nummers + een album. maar ik koop zelden tot nooit muziek en mijn iTunestegoed was ineens erg geslonken. gelukkig heb ik er geen creditcard aan gekoppeld.

kortom, iemand heeft mijn account gebruikt/gehacked? om muziek te kopen. ik heb inmiddels melding gemaakt hiervan bij iTunes.

nog meer slachtoffers toevallig?

mijn wachtwoord heb ik nu gewijzigd. is dit afdoende? hoe kan mijn account gehacked zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
itunes, misbruik



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verziekte policy: Click and Buy misbruikt monopoliepositie Holavista iPhone algemeen 17 16-02-10 22:13
Alle iDevices: iWorm misbruikt standaard wachtwoord via SSH iCulture Jailbreak 49 16-02-10 21:13
In hoevere kan je iphone ip adres misbruikt worden?? Tijn1 Odido (T-Mobile) 15 21-07-09 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.