//

Alternatief om foto's op iphone/ipad te krijgen

Alternatief om foto's op iphone/ipad te krijgen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn wel meer discussies geweest over dit onderwerp, maar voor mij nog zonder bevredigend antwoord. Vandaar dat ik het nog eens probeer. Wij gebruiken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-10, 14:52
mkrve mkrve is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 54
Question Alternatief om foto's op iphone/ipad te krijgen

Er zijn wel meer discussies geweest over dit onderwerp, maar voor mij nog zonder bevredigend antwoord. Vandaar dat ik het nog eens probeer.

Wij gebruiken zakelijk een aantal iphones en ipads.
Het probleem waar ik telkens tegen aan loop is het plaatsen van foto's op de ipad/iphone.

Ik wil gewoon een aantal mappen met daar in foto's.
Het is erg vervelend om dit via iTunes te doen omdat je dan moet synchroniseren met een map.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een programma, eventueel in combinatie met een app, jailbrake of niet, maakt me niet uit, waarmee ik gewoon Albums aan kan maken en gemakkelijk foto's vanaf mijn pc in die albums kan plaatsen.

Is zo'n oplossing mogelijk??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-10, 17:41
PeerSientje PeerSientje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Indien je het helemaal zonder compu wilt doen, weet ik het niet.
Maar wellicht twee mogelijkheden met compu:

A) toch met iTunes; Ik heb een hoofdmap die ik sync; de submappen pakt-ie als aparte mappen mee; in mijn gedachte minder werk dan een JB hiervoor te gebruiken

B) sharepod (SharePod) gebruiken. Al weet ik niet meer uit mijn hoofd of dat met 'slepen' kon. (en mijn iPhone doet t ff niet om te checken)

Hoop je hiermee iets geholpen te hebben, of dat anderen betere opties voor je hebben.
  #3  
Oud 26-10-10, 12:21
mkrve mkrve is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 54
Standaard

Helemaal zonder computer is niet de bedoeling.

het liefst zie ik gewoon een los programma, waarmee ik vanaf elke pc hier op het netwerk foto's van onze netwerkschijf op de iPad kan zetten.

Dat je op die manier via iTunes mappen maakt op je iPad wist ik inderdaad.
Alleen moet je dan op alle pc's, alle ipads/iphones koppellen etc.

Ik zoek inderdaad zoiets als SharePod, alleen kan sharepod alleen maar foto's van je ipad/iphone/ipod NAAR je pc kopieren... en niet van je pc naar je ipad/iphone/ipod helaas...
  #4  
Oud 31-10-10, 19:07
PeerSientje PeerSientje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Even brainstormen...
Wellicht een idee een app te maken. Deze eventueel alleen binnen bedrijf te verspreiden (kan in ontwikkelmodus dacht ik, max 100 users?). Die app ervoor laten zorgen dat bepaalde foto's getoond worden of zo.

Of toegang geven met ipad/iPhone op schijven.
Ik kan zelf (dacht ik; helaas nog kapotte iPhone) met Citrix inloggen op mijn werk, en daar van een schijf de foto kopiëren naar mijn iPhone (al komt-ie dan in de algemene map).

Daarnaast heb ikzelf vaak een (werk)pdf per mail ontvangen, geopend met iBook (of soortgelijk); ook dan makkelijk die info te verspreiden.

Hoop dat je voor jou de juiste oplossing vindt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand nog een idee waar ipad 2 te krijgen is radegreef Koopinformatie Nederland 166 18-06-11 19:14
Alternatief standaard foto app iPeppel iPhone Apps 0 09-02-11 21:23
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet Umitah iPad algemeen 1 15-11-10 08:04
Foto van iPhone naar iPad Maurice013 iPad algemeen 8 25-07-10 16:29
Foto: Foto's niet van iPhone af te krijgen. Pete.Z Muziek, foto & video 2 22-09-08 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.