//

Synchronisatie en autorisatie

Synchronisatie en autorisatie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik mijn iPhone wil synchroniseren krijg ik na het maken van de reservekopie de volgende melding: 'Deze computer is niet langer gemachtigd voor apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-10, 14:17
evanliere evanliere is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard Synchronisatie en autorisatie

Wanneer ik mijn iPhone wil synchroniseren krijg ik na het maken van de reservekopie de volgende melding: 'Deze computer is niet langer gemachtigd voor apps die zijn geïnstalleerd op de iPhone iPhone van Lowie. Wilt U de computer machtigen voor onderdelen die zijn aangeschaft bij de iTunes Store?' Vreemd want ik had daar een machtiging.
Klik op 'annuleren' synchronisatie stopt.
Klik op 'niet machtigen' alle aangeschaft Apps worden verwijderd.
Dus klik op 'machtigen'. Volgende bericht naam en wachtwoord opgeven en klik op 'machtiging geven'. Volgende pop-up: 'Deze computer is reeds geautoriseerd'. En het geheel begint weer opnieuw.
Ik kan dus geen nieuwe foto's, muziek etc. op mijn iPhone zetten (is geen probleem bij mijn iPod)
Via Store machtiging ingetrokken en opnieuw gemachtigd -> zelfde resultaat.
Bij 'herstellen' worden alle aangeschaft Apps verwijderd en moet ik alles opnieuw downloaden. Kost geen extra geld, wel veel tijd.
??????????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-10, 17:26
evanliere evanliere is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Bij het analoge probleem van Machiel van Dorst (27 okt) antwoordde WDS001: Je moet eerst je computer machtigen met je iTunes account. Dan kan je met rechtermuisknop te drukken op IPhone van **** kiezen voor 'Aankopen overzetten".
Dat heb ik gedaan, maar het resultaat is hetzelfde als ik aan het begin schreef.
  #3  
Oud 09-11-10, 16:09
derekvandervorst derekvandervorst is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard Zelfde probleem

Ik heb exact hetzelfde probleem, en heb ook al diverse dingen geprobeerd, zonder resultaat. Ik heb Apple support gebeld, en die verwezen me naar Er wordt in iTunes herhaaldelijk gevraagd om de computer te machtigen voor het afspelen van aankopen van de iTunes Store -- de laatste suggestie op deze link, het verwijderen van de map SC info, heeft voor mij gewerkt!! hij synced nu als een zonnetje, zonder elke keer de machtiging te vragen.

Laatst gewijzigd door derekvandervorst; 09-11-10 om 16:31.
  #4  
Oud 09-11-10, 20:28
evanliere evanliere is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Derek,
Perfecte tip, eerst nummer 3 uitgeprobeerd (gebruikersaccount). Niets. Toen jouw mooie tip SC info verwijderen. En net als bij jou: als een zonnetje...
Reageren

Labels
autorisatie, iphone, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: autorisatie pc werkt niet sham27 iTunes 1 04-06-10 08:11
Autorisatie I-tunes account intrekken van een andere computers... jimmes iPhone algemeen 3 04-02-10 09:54
Windows: Autorisatie van apparaat in trekken smittie-4 iTunes 2 31-08-09 15:16
Synchronisatie bijdekrant iTunes 2 22-06-09 15:05
2 de synchronisatie arievervenne iTunes 2 19-12-08 14:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.