//

appletje of connect to itunes logo

appletje of connect to itunes logo discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik heb een iphone 3gs nu na deze enkele dagen geleden uit mijn broekzak te halen stond er ineens enkel nog het appletje op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-10, 21:08
mattias1 mattias1 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: beveren
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar mattias1
Standaard appletje of connect to itunes logo

hey,

ik heb een iphone 3gs nu na deze enkele dagen geleden uit mijn broekzak te halen stond er ineens enkel nog het appletje op itunes herkent de iphone echter nog wel en doet alsof er niets aan de hand is

ik heb de iphone proberen herstellen itunes herstelde deze ook maar toch kwam ik terug op het appletje recovery modus gaat nog echter dfu niet meer iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-10, 01:55
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Before:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mattias1 Bekijk bericht
hey,

ik heb een iphone 3gs nu na deze enkele dagen geleden uit mijn broekzak te halen stond er ineens enkel nog het appletje op itunes herkent de iphone echter nog wel en doet alsof er niets aan de hand is

ik heb de iphone proberen herstellen itunes herstelde deze ook maar toch kwam ik terug op het appletje recovery modus gaat nog echter dfu niet meer iemand een oplossing?
Heb jij de "," ooit wel eens uitgevonden?
Kan jij überhaupt wel nederlands?

After:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mattias1 Bekijk bericht
hey,

ik heb een iphone 3gs. Toen ik hem een paar dagen geleden uit me broekzak haalde, stond er enkel nog het appletje. iTunes herkent de iphone echter nog wel en doet alsof er niets aan de hand is.

ik heb de iphone geprobeerd te herstellen itunes. Deze herstelde ook, maar het appeltje verscheen terug. Ik krijg hem nog recovery modus, DFU lukt echter niet. Heeft iemand een oplossing?


Terug op je Probleem:

Zet hem in recovery mode => Herstel
Je iPhone zou kunnen weer geven dat je na je herstel moet herstellen, om hem uit recovery te krijgen. Niet nodig: Download tinyumbrella en klik op :'Kick out of recovery mode'

Laatst gewijzigd door Need-iPhone; 21-11-10 om 01:56. Reden: Orginele quote added
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alleen appletje op scherm bryan30 iPhone algemeen 3 26-05-11 23:08
connect to itunes remcokg iTunes 3 04-07-10 18:10
ZIT VAST op beeld please connect to itunes logo en only emergency calls kilic iTunes 3 02-07-10 01:00
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer maasland Archief 1 21-07-08 19:25
Mac OS X: Please Connect to iTunes HELP!!! mischariemersma iTunes 0 13-07-08 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:38.