//

Het hebben van een iTouch, iPhone en iPad

Het hebben van een iTouch, iPhone en iPad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Al geruime tijd heb ik een iPod Touch. Hierdoor ben ik overtuigd geraakt van Apple. Nu bezit ik (sinds kort) ook een iPhone 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-11-10, 19:30
wassenaar wassenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Unhappy Het hebben van een iTouch, iPhone en iPad

Goedendag,

Al geruime tijd heb ik een iPod Touch. Hierdoor ben ik overtuigd geraakt van Apple.

Nu bezit ik (sinds kort) ook een iPhone 4 en iPad.
Natuurlijk ben ik met alle enthousiasme hiermee aan de slag gegaan, apps gedownload etc.
Apart daarvan heb ik ook App's op mijn iPod gezet.

Misschien dat jullie hem al raden...ik kan de apps van mijn iPod niet meer in iTunes zetten omdat hij zegt dat de bibliotheek van iTunes (met voornamelijk iPhone app's) leidend is en alle apps van mijn Touch (die door mijzelf zijn betaald !!!!) worden gewist.

Kan ik ze allemaal opnieuw betalen !?!?!

Wie heeft er een manier om de gekocht app's van mijn Touch in mijn iTunes te krijgen?

Dank je wel

Groeten Paul
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-10, 20:06
iDMi iDMi is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 202
Stuur een bericht via MSN naar iDMi
Standaard

heb je al geprobeerd om je iPod aan itunes te hangen en dan aan de rechterkant met je rechtermuisknop op de iPod te klikken, je kan dan kiezen voor aankopen overzetten.. daarna kan je synchroniseren..

mocht dat niet helpen, dan ben je echt niet je gekochte apps kwijt.. alles wat je al eens gekocht heb kan je met dat account nogmaals "kopen".. oftewel nogmaals downloaden zonder kosten...

succes
__________________
iPhone 5 [6.1 JB] iPhone 4S [6.1] iPad 2 Wi-Fi [6.1] iPod touch 2G [4.2.1] iMac 24" [Lion] MacBook Pro 15" [Lion]
  #3  
Oud 21-11-10, 20:16
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Synchronisatie
  #4  
Oud 21-11-10, 20:47
wassenaar wassenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iDMi Bekijk bericht
heb je al geprobeerd om je iPod aan itunes te hangen en dan aan de rechterkant met je rechtermuisknop op de iPod te klikken, je kan dan kiezen voor aankopen overzetten.. daarna kan je synchroniseren..

mocht dat niet helpen, dan ben je echt niet je gekochte apps kwijt.. alles wat je al eens gekocht heb kan je met dat account nogmaals "kopen".. oftewel nogmaals downloaden zonder kosten...

succes
opgelost dank je wel
Reageren

Labels
app, phone, synchroniseren, touch



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? Anneke PP iPad algemeen 9 25-07-10 22:15
iPhone: Kan een jailbreak invloed hebben op het toestel zelf ? omikron777 Jailbreak 1 01-03-09 13:01
Welke stappen om van iPhone 1.1.2 OTB een Apple itouch te maken? renzie Unlock [archief] 65 29-12-07 12:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:53.