//

Deze iphone kan niet gebruikt worden enz.

Deze iphone kan niet gebruikt worden enz. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb onlangs, Itunes moeten deinstalleren, omdat het niet meer werkte. Toen ik het terug installeerde, kon ik mijn iphone niet meer gebruiken in itunes. nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-10, 00:29
brucejones brucejones is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard Deze iphone kan niet gebruikt worden enz.

Heb onlangs, Itunes moeten deinstalleren, omdat het niet meer werkte. Toen ik het terug installeerde, kon ik mijn iphone niet meer gebruiken in itunes. nu denk ik wel dat die jailbreak er voor iets tussen zit . ik krijg steeds de melding "Deze iphone kan niet worden gebruikt, omdat de vereiste software niet is geïnstalleerd. Voer het installatieprogramma van itunes opnieuw uit om itunes te verwijderen en installeer vervolgens de 64bits versie van itunes" Het is wel de 64bits dat ik geïnstalleerd had.
Iemand ervaring mee, of een oplossing. Al zie ik de bui al hangen, volledig opnieuw beginnen, denk ik.
Toestel 3gs - Nieuwste software 4.2.1 en tethered jailbreak . itunes 10
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-10, 06:42
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heb je, behalve iTunes, ook de overige Applesoftware verwijderd? Quicktime moet bijv. ook verwijderd worden. Kijk in het configuratiescherm bij de programma's welke Appleproducten er in de lijst staan en de-installeer ze allemaal voordat je iTunes opnieuw installeert.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 14-12-10, 20:37
brucejones brucejones is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard

Dat had ik ook gedaan ja. Maar ik heb nog zoiets als iphone configuratieprogramma staan zal dat er ook eens afdoen. Bedankt voor Uw reaktie toch.
Mvg
  #4  
Oud 21-12-10, 22:35
brucejones brucejones is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard Nog steeds hetzelfde

Na lang twijfelen mij toch eens aan het werk gezet. alles verwijderd van apple, maar doet niets uit , nog steeds hetzelfde probleem. Om gek van te worden, en dan te bedenken dat ik mij na lang twijfelen laten overhalen heb om een iphone te kopen. Nog niets anders dan miserie mee gehad Dus 'help' iemand Zelfs geprobeerd in dfu mode, de nodige stappen ondernomen maar geen reactie van itunes.
  #5  
Oud 21-12-10, 22:49
brucejones brucejones is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België
Berichten: 14
Smile oplossing gevonden

Ik spring bijna uit mijn dak van geluk, en dan nog omdat ik het zelf ontdekt heb.
Heb namelijk iphone explorer ook staan op mijn pc. En heb via dit programma de oplossing gevonden. Klik op options, en daar kan je itunes repairen, alsook mobile device. Door deze uit te voeren is het probleem opgelost. Dus hier mag een slot op. En hopelijk kan het nog andere mensen helpen.
  #6  
Oud 22-12-10, 10:03
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Zie je nou wel dat de iPhone gewoon een fantastisch apparaat is .
Iedereen kan ermee overweg. Dus bedank degene maar die je heeft overgehaald om er een aan te schaffen. LOL
  #7  
Oud 22-12-10, 17:25
brucejones brucejones is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard

leukerd Nu kan ik er wel om lachen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scherm kan niet gebruikt worden op bepaalde plekken kemeel iPhone algemeen 1 01-04-10 19:17
iPhone: Kan deze 3gs nu wel of niet jailbreaked worden friedrich Jailbreak 2 18-03-10 08:19
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' Denneke iTunes 2 23-01-10 11:41
Iphone youtube application : Deze film kan niet worden afgespeeld Phuong Archief 1 25-02-09 17:53
er is een iphone aangesloten maar deze kan niet worden geidentificeerd blondie213 iPhone algemeen 5 06-02-08 23:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.