//

iPhone synchroniseren met nieuwe laptop

iPhone synchroniseren met nieuwe laptop discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik wil de iPhone 4 synchroniseren met een nieuwe MacBook Air. Voorheen synchroniseerde de iPhone altijd met een Windows laptop. Nu moet alle ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-10, 23:12
wessie17070 wessie17070 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Dedemsvaart
Berichten: 45
Standaard iPhone synchroniseren met nieuwe laptop

Hallo mensen,

ik wil de iPhone 4 synchroniseren met een nieuwe MacBook Air. Voorheen synchroniseerde de iPhone altijd met een Windows laptop.

Nu moet alle info/instellingen van de iPhone naar de 'nieuwe' iTunes maar dan krijgen we het welbekende probleem dat de iPhone gewist moet worden om verder te kunnen gaan omdat de iphone gesynchroniseerd is met een andere computer.

Dat wil ik natuurlijk niet. Ben nu bezig om de iTunes bibliotheek van de oude laptop te kopieren naar USB stick en te plakken naar de nieuwe iTunes. De muziek is dan voor elkaar.

Hoe gaat het met de contacten overzetten van de iPhone naar de Macbook Air? Kan de melding dan genegeerd worden en gewoon bij info Adresboek laten synchroniseren? Of gaat het dan mis.

De contacten is nog het belangrijkste, daar staan 500 contacten op...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-11, 23:11
ghaagsma ghaagsma is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

muziek bibliotheek copieeren op externe schijf en op je macbook kopieeren naar je nieuwe i-tunes en daarna synchroniseren en walla, alles is gesynchroniseerd, heb een paar dagen geleden hetzelfde gedaan.
  #3  
Oud 03-01-11, 19:31
woutervandenberg woutervandenberg is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

wat als je windows laptop gecrashed is en je daar niet meer in kunt hoe kan ik dan mijn muziek van mijn iphone op mijn nieuwe macbook pro zetten??
  #4  
Oud 04-01-11, 19:39
denandres denandres is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 20
Standaard

Had hetzelfde probleem, best mottig maar kan gelukkig opgelost worden met SharePod
SharePod
Gratis klein en vooral heel behulpzaam programmatje!
Veel succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met nieuwe laptop RioolDokter iPhone algemeen 3 30-11-10 22:50
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop FenixStyle iTunes 5 29-11-10 19:35
Nieuwe Laptop..Itunes synchroniseren..Probleem steven4life iTunes 1 09-09-09 15:01
Laptop geformatteerd... hoe nu synchroniseren met itunes? Suzan iTunes 2 02-07-09 14:25
Kan ik mijn iphone synchroniseren op 2 pc's/laptop? dendirk Archief 2 31-05-08 20:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.