//

Apple Mobile Device is niet gestart.

Apple Mobile Device is niet gestart. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet dat er andere topics over dit onderwerp op deze site staan, maar deze geef allemaal geen oplossing voor mij. Mijn probleem: Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-11, 21:50
Larz Larz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 5
Angry Apple Mobile Device is niet gestart.

Hallo,

Ik weet dat er andere topics over dit onderwerp op deze site staan, maar deze geef allemaal geen oplossing voor mij.
Mijn probleem:

Als ik mijn Ipod Touch aansluit op mijn PC (Windows) zegt iTunes: 'Deze iPod kan niet worden gebruikt, omdat Apple Mobile Device-support niet is gestart.'
Mijn iPod wordt echter wel herkent door mijn PC.

Ik heb dit probleem nu al ruim 1/2 jaar en vindt het wel eens tijd voor een oplossing. Wat nieuwe muziek en apps zou niet verkeerd zijn.

Alvast bedankt, Larz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-11, 17:23
Larz Larz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik wil niet zeuren, maar heeft er nou niemand een oplossing voor dit probleem. Ik wordt er, echt waar, met de dag gekker van.

Alvast bedankt, Larz
  #3  
Oud 18-01-11, 22:30
brugge2 brugge2 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Drachten
Berichten: 46
Standaard

Misschien kun je via systeembeheer (services) de Ipod service zelf opstarten of op handmatig of automatisch zetten.
  #4  
Oud 20-01-11, 21:41
Larz Larz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 5
Standaard

Heb ik al eens geprobeerd. Ik heb voor de zoveelste keer iTunes helemaal (echt alle services) verwijderd en het opnieuw gedownload. Ik krijg iTunes nu echter zelfs niet meer geinstalleerd. Melding: Bonjour service niet gestart.
Ik heb ook al ontzettend veel oplossingen hiervoor geprobeerd, maar zonder resultaat.
Ik weet echt geen raad meer.

Toch bedankt voor reactie.
  #5  
Oud 10-02-11, 14:46
Larz Larz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 5
Standaard

Is er verder nou echt niemand die hier een oplossing voor heeft?!
  #6  
Oud 13-02-11, 01:17
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

Larz,

je zit in het specifieke deel voor mensen die problemen hebben met syncronisatie. Misschien dat daardoor al minder mensen je post lezen.
Ik heb het probleem ook al eens gehad en bij mij hielp ook niks.
iTunes een paar keer geinstalleerd en weer eraf, manueel services gestart en gestopt, niks mocht baten.
ik ken wel nog 1 oplossing die 100% zeker werkt en dan ben je ook ineens van alle andere problemen die op je pc zitten vanaf.

Doe en volledige reinstall van je systeem. Het kan evengoed zijn dat een of andere file van een driver niet meer herkend wordt maar dan ben ik liever en rapper denk ik met het herinstalleren van mijn systeem. (duurt voor mij trouwens max 12h om alles terug te zetten). Das heel wat minder dan jouw anderhalf jaar he...

het is drastisch maar het werkt, en al de rest ook terug wat voor de rest niet meer werkte...
  #7  
Oud 13-02-11, 02:10
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Ik had een soortgelijk probleem. Probeer eens of je in n nieuw user account op je pc ITunes als nieuw kan installen, dus nieuwe library ook, en of t dan werkt?
  #8  
Oud 03-03-11, 07:02
Larz Larz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 5
Standaard

Allebei al geprobeerd helaas, maar zal zeker die van Overlord nog eens proberen, mijn pc mag zowiezo wel een keer gereset worden. Toch bedankt voor de reacties en im=k zal laten weten als ik eruit ben.

Larz.
Reageren

Labels
apple, device, gestart, mobile, support



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Kan Apple Mobile Device Service niet meer installeren Pizza Luigi iTunes 29 25-11-12 12:57
Windows: Apple Mobile Device Support: krijg het niet ge-deinstalleerd rubenl iTunes 0 22-06-10 15:26
Apple Mobile Device Service werkt niet meer jellevdk iTunes 1 19-02-10 20:56
iPhone: apple mobile device service werkt niet meer na jailbreak FW 3.0 ashur Jailbreak 1 29-06-09 00:05
Apple Mobile Device-service is niet gestart? Utr74 Archief 3 05-08-08 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:01.