//

Tip om films in iTunes en op je iPhone te plaatsen: VideoDrive

Tip om films in iTunes en op je iPhone te plaatsen: VideoDrive discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een hoop videos (films, series, ...) op mijn Mac, maar natuurlijk zijn die niet allemaal in MP4 formaat. En dat wil ik uiteraard ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-11, 14:15
tom2020 tom2020 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Cool Tip om films in iTunes en op je iPhone te plaatsen: VideoDrive

Ik heb een hoop videos (films, series, ...) op mijn Mac, maar natuurlijk zijn die niet allemaal in MP4 formaat. En dat wil ik uiteraard om ze op mijn iPhone te krijgen. Via iTunes want ik wil niet meer jailbreaken.

Nu heb ik een leuke tool ontdekt: VideoDrive. Die laat toe om gelijk welke video (ik heb nog geen enkele video gehad die hij niet aankon) in iTunes te plaatsen. Je kan hierbij kiezen om ze te converteren naar MP4 of om ze in hun oorspronkelijk formaat te houden.

Tegelijk wordt ook een beschrijving en een afbeelding toegevoegd aan je video. Ik heb de software gelijk aangeschaft, en ben er nog steeds uiterst tevreden over.

Zijn er anderen die deze tool vaak gebruiken? Welke tips kan je geven, want er zitten nogal wat geavanceerde functies in lijkt me. Zo kan je ook converteren via HandBrake en zo.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
itunes videos converteren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Films importeren in iTunes zonder ze op de interne harde schijf te plaatsen! jappe123 iTunes 1 29-03-11 18:28
Mac OS X: Itunes films naar Iphone kopieren A.C.Martens iTunes 4 22-12-09 00:56
hoe kan ik nummers van mijn iphone naar itunes plaatsen ?????? vlappie Archief 1 03-02-09 18:00
Windows: films op je iphone zetten via itunes wendy.veldhuis iTunes 10 25-03-08 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.