//

waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)?

waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik ben zeer tevreden met mijn iphone(4)... alleen heeft iedereen tegenwoordig zon iphone... 80% van mijn vrienden/familie/klasgenootjes.. en laat het ook nog eens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-02-11, 21:51
uncu129 uncu129 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)?

Hallo allemaal!

Ik ben zeer tevreden met mijn iphone(4)... alleen heeft iedereen tegenwoordig zon iphone... 80% van mijn vrienden/familie/klasgenootjes..

en laat het ook nog eens zo zijn dat we bijna allemaal de zelfde ringtone hebben! ( oude telefoon )

En aangezien ik al een langere tijd op zoek was naar de juiste oplossing..

ik wil gewoon van een liedje een ringtone kunnen maken...

Ik heb op Youtube een link gevonden waar iemand dat perfect uitlegt..


alleen zit ik met 1 probleem , de ringtone zit opgeslage in Itunes...maar waar kan ik dan de ringtone terug vinden in mijn iphone zelf?

want bij : Instellingen > Geluiden > Beltoon , staat de ringtone er niet..


wie kan mij daarbij helpen?


Gr Uncu
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-11, 10:26
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Heb je je ringtone in iTunes ook opgeslagen als ringtone? Dus staat hij in de linkerkolom onder 'ringtones'?

Als je nu je iPhone synct met iTunes kun je je ringtone naar je iPhone slepen of onder tab 'muziek' je ringtone selecteren.
  #3  
Oud 03-02-11, 12:18
jdray jdray is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Heb je de ringtone wel geconveerd naar AAC? Ook moet ie volgens mij kleiner dan 1MB zijn.

Tip: hernoem het bestand eens. Hielp bij mij ook. Toen zag ik hem opeens tussen de ringtones op mijn iPhone staan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone henkie73 Muziek, foto & video 2 23-04-11 21:33
kan maar geen passende gebruiksaanwijzing voor mijn iphone vinden! bibi012 iPhone algemeen 32 28-11-10 23:43
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? dakine iTunes 5 12-02-10 16:33
ik kan geen lader vinden voor mijn iphone usa ikke25 iPhone accessoires en onderdelen 8 14-07-09 21:24
Mac OS X: Kan iPhone Backup niet vinden op mijn Mac efefes iTunes 1 28-06-09 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:28.