//

Itunes v10.211 foutmelding 1403

Itunes v10.211 foutmelding 1403 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als hij de nieuwe versie heeft opgehaald, voordat hij de update begint te instaleren. Krijg ik een melding dat het bestand beschadigd is (fout melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-11, 10:49
Mente Mente is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard Itunes v10.211 foutmelding 1403

Als hij de nieuwe versie heeft opgehaald, voordat hij de update begint te instaleren. Krijg ik een melding dat het bestand beschadigd is (fout melding nr 1403), koppel de iphone los en sluit hem weer aan en probeer het weer opnieuw. Dat heb ik meerdere malen geprobeerd, maar zonder resultaat.
Hoe kan ik dit oplossen?

Mente
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-11, 18:34
Mente Mente is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Heb bovenstaande foutmelding inmiddels opgelost, door pc en iphone 10 minuten uit te doen, daar opstarten en de iphone aan een andere usb poort prikken.

Maar nu geeft hij aan, dat de software voor de iphone beschadigd is. IOS 4.2 neem ik aan. Is dit eventueel een oplossing?:

1. Start iTunes - iTunes moet worden geopend in de eerste plaats en eenmaal de toepassing wordt geladen,
2. Click the edit option from navigation at the top of itunes bar and then after preferences from the drop down menu Klik op de optie van navigatie te bewerken op de top van iTunes bar en vervolgens na voorkeuren uit het drop down menu
3. This will open before you itunes preferences configuration window Dit opent voor je iTunes-voorkeuren configuratievenster
4. After this the devices tab is to be opened which shows the devices preferences window, from there the iphone backup is to be deleted by clicking the delete backup button. Na de apparaten tabblad moet worden geopend, waaruit blijkt de apparaten voorkeuren venster, vanaf daar de iPhone Backup wordt verwijderd door te klikken op de delete-knop back-up.This empties the backup and sync process could be carried out without any issues. Dit leegt de back-up en synchronisatie proces kan worden uitgevoerd zonder problemen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Foutmelding iTunes DennisE36 iTunes 0 07-08-10 20:19
Windows: iTunes foutmelding Nlboswachter iTunes 1 28-03-10 16:17
Windows: Itunes foutmelding jphtoonen iTunes 0 26-03-10 12:27
Windows: itunes 9 foutmelding n1mber iTunes 4 14-09-09 22:30
Mac OS X: iTunes foutmelding shapezzz iTunes 4 03-07-09 00:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:29.