//

Iphone synchroniseren met andere itunes bilbliotheek

Iphone synchroniseren met andere itunes bilbliotheek discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een vraag; heb mijn Iphone ooit op mijn Macbook laptop gesynchroniseerd, maar wil nu de muziek van Itunes die op mijn Imac staat erop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-11, 20:00
Appeleter Appeleter is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard Iphone synchroniseren met andere itunes bilbliotheek

Heb een vraag; heb mijn Iphone ooit op mijn Macbook laptop gesynchroniseerd, maar wil nu de muziek van Itunes die op mijn Imac staat erop zetten. Krijg dan de waarschuwing dat de Iphone maar met 1 itunes bibliotheek kan synchroniseren. De keus die ik krijg is dan om de Iphone te wissen... Wat kan ik het beste doen om niets te verliezen en de muziek op mijn Iphone te krijgen?

Alvast dank voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-11, 20:09
Hans Nuenen Hans Nuenen is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nuenen
Berichten: 133
Standaard

misschien via een usb-stick overzetten?
  #3  
Oud 29-03-11, 23:30
Grover1965 Grover1965 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Standaard

Het kan wel. Je moet in ieder geval bij voorkeuren het automatisch synchen uitschakelen bij aansluiten Iphone. Daarna sluit je de Iphone aan en zet je alle synchronisatie mogelijkheden (info, apps, foto's etc.) uit behalve muziek. Volgens mij moet je nu de muziek kunnen selecteren die je er op wilt zetten. Klik op synchroniseren en itunes zet alleen de muziek er op. Maar.... weet zeker dat je alle andere synchmogelijkheden uitgeschakeld (niet aangevinkt) zijn. Succes
  #4  
Oud 03-04-11, 21:47
journeyman journeyman is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Nuenen Bekijk bericht
misschien via een usb-stick overzetten?
sinds wanneer heeft een iphone of een ipad een usb poort?
  #5  
Oud 03-04-11, 21:50
journeyman journeyman is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Angry

ik heb een soortgelijk probleem.... alleen wil ik niet iets van mijn pc naar mijn ipad synchroniseren maar omgekeerd. ik wil dat al wat op mijn ipad staat op mijn nieuwe pc komt te staan. er staan films op en gedownloade boeken en apps. als ik nu synchroniseer gaat hij itunes van de pc synchroniseren NAAR de ipad. m.a.w. alles is dan weg! ik wil eerst ALLES van de IPAD NAAR de PC. iemand enig idee? ben hier al de ganse namiddag mee bezig (ja tot nu) en begin stilaan mijn geduld te verliezen....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
agenda i-phene geeft andere tijden na synchroniseren met macbook pro sabali iPhone algemeen 3 19-02-11 14:46
Windows: Iphone Synchroniseren met Itunes IJus iTunes 2 21-07-09 20:43
synchroniseren met andere itunesversie, telefoonnummers weg? mikesbox iTunes 0 30-01-09 23:30
inloggen op je iPhone met een andere iTunes-store account V.idunho Archief 2 27-11-08 19:44
Muziek: Synchroniseren met andere library Rosa Muziek, foto & video 2 24-11-07 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.