//

Ik haat iTunes

Ik haat iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat houd ik van de Iphone, maar wat haat ik het mij opgedrongen iTunes. Heb zojuist een update gedaan naar 4.31 en ja hoor alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-11, 10:55
meteoor meteoor is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Angry Ik haat iTunes

Wat houd ik van de Iphone, maar wat haat ik het mij opgedrongen iTunes.
Heb zojuist een update gedaan naar 4.31 en ja hoor alles weer kwijt en ik kan de bibliotheek niet gewoon terugzetten op mijn Iphone. Daarnaast heb ik zelden zo'n langzaam programma meegemaakt. Nu kan ik mijn hele Iphone weer opnieuw inrichten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-11, 11:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hier is het dan weer zeer goed gegaan met een iPhone 3GS. Backup gemaakt met iTunes, firmware update gedaan naar iOS 4.3.1, backup teruggezet. En, alles was zoals voorheen.

Ik ben het er mee eens dat iTunes zeer traag is onder WINDOWS, tenminste op de laptop van mijn vrouw met (een redelijk snelle) Intel i7 processor.

Op mijn MacBook (Intel C2D) en iMac (Intel i7) met OS X 10.6.7 Snow Leopard is iTunes supersnel.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 26-03-11 om 11:13. Reden: Feil te feil taelvauten
  #3  
Oud 26-03-11, 11:38
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meteoor Bekijk bericht
Wat houd ik van de Iphone, maar wat haat ik het mij opgedrongen iTunes.
Heb zojuist een update gedaan naar 4.31 en ja hoor alles weer kwijt en ik kan de bibliotheek niet gewoon terugzetten op mijn Iphone. Daarnaast heb ik zelden zo'n langzaam programma meegemaakt. Nu kan ik mijn hele Iphone weer opnieuw inrichten.
Je kunt je afvragen of het aan itunes ligt of aan het zeer trage windows? En je weet als je aan een iphone begint dat je aan itunes " vast" zit, dus nu niet gaan klagen.

En alles kwijt na een update? Sorry hoor, maar dan moet je toch een bij je zelf ten rade gaan wat doe jij verkeerd, lees ik?

Tip: Gooi windows overboard en stap on board with a mac...
  #4  
Oud 26-03-11, 18:11
daanjur daanjur is offline
• iOS 6.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Standaard

ik heb al heel vaak een update gedaan en er is nog nooit iets weggegaan.
dat is wel heel vaaaaaaaaaaaag....
  #5  
Oud 26-03-11, 21:23
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

iTunes is ook traag op een mac. Het gaat wel, maar echt lekker loopt het niet meer. Er is ook zoveel in dat programma bij gekomen in 8 jaar.

Toch maakt itunes, zowel in windows als OS X, een back-up van je iphone. Daar staat vrijwel alles in. De enige zaken die er niet in zitten zijn juist de foto's, muziek en video's die je van je computer synchroniseert. Die back-up is toch niet weg?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Rus haat de iPhone 4 iTelefoon Chat en geruchten 3 14-07-10 18:47
Logo in me beeldscherm haat niet weg sandertjuh89 iPhone algemeen 0 20-04-10 21:48
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo rob499 Jailbreak 9 02-09-08 01:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.