//

itunes "hangt" bij foto's importeren

itunes "hangt" bij foto's importeren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds zaterdag de iphone 4, en alles overgezet van mijn oude 3gs, werkt perfect, alleen foto's wil in syncen en dat werkte zaterdag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-03-11, 20:18
emiel10 emiel10 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard itunes "hangt" bij foto's importeren

Ik heb sinds zaterdag de iphone 4, en alles overgezet van mijn oude 3gs, werkt perfect, alleen foto's wil in syncen en dat werkte zaterdag eerst niet, toen heb ik de telefoon en itunes opnieuw opgestart, toen deed alles het. Nu wil ik vandaag wat meer foto's erop zetten maar krijg het niet meer klaar.

PC maakt reserve kopie, en gaat dan foto's importeren en daar blijft het bij, verder komt hij niet, gisteren al de hele nacht eraan laten hangen en vanmorgen stond er geen foto extra op de telefoon, behalve de foto's die er al opstonden...

Heb al diverse topics doorgelezen hier maar kom niet echt verder.

Krijg ook overigens maar 1 externe beltoon geinstalleerd, kan er meerdere opzetten maar bij geluiden staat er maar een.

Iemand opties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-11, 09:42
emiel10 emiel10 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

niemand een idee, vind het ontzettend irritant, elke keer als ik de telefoon eraan hangt blijft hij hangen op die foto's, krijg hem dus niet normaal gesynct.
  #3  
Oud 21-04-11, 17:29
rb1962 rb1962 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 35
Standaard iPhone hangt op "foto's importeren"

Heb hetzelfde probleem sinds ik de laatste firmware op mijn 3GS gedownload heb. Inderdaad irritant en zo lijken er bij elke upgrade weer vervelende situaties voor te komen. Slecht is dat.
  #4  
Oud 25-04-11, 20:30
rb1962 rb1962 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 35
Standaard Opgelost?

Emiel, was even benieuwd of je al een oplossing hebt. Ik heb behalve op mijn iphone 3gs ook het probleem op mijn ipad.
Overigens blijkt dat itunes de foto's van de 3gs automatisch upscaled naar de mogelijkheden van de iphone 4 waardoor je voor hetzelfde aantal foto's aanzienlijk meer geheugenruimte gebruikt (in praktijk bijna 2x zoveel....)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "iTunes openen bij aansluiten van deze iPhone" AceyDeucey iTunes 0 11-10-10 17:19
iPhone 3GS hangt bij "sluit aan op iTunes" vlees91 iTunes 0 10-10-10 20:34
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
Hangt bij " controleren van herstel " labo46 iPhone algemeen 11 20-07-09 13:43
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.