//

iphone 4

iphone 4 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal zou iemand mij kunnen helpen ik had een ipone 3gs en heb nu inmiddels een ipone 4 en wil deze syngroniseren met mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-04-11, 15:39
paokara1926 paokara1926 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard iphone 4

hallo allemaal zou iemand mij kunnen helpen
ik had een ipone 3gs en heb nu inmiddels een ipone 4 en wil deze syngroniseren met mijn itunes en die zet niet alles over op mijn nieuwe iphone 4 de apps wel maar muziek en video niet snap het niet
help help
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-11, 11:55
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Heb je de iPhone 4 aan dezelfde account van je PC / Mac gehangen?
Als je dat niet hebt gedaan, dan zijn het rechten problemen en die kan je alleen oplossen door je nieuwe iPhone 4 aan dezelfde account te hangen als je oude 3GS.
  #3  
Oud 15-04-11, 16:13
paokara1926 paokara1926 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

Hoi
Bedankt voor je bericht

ik heb mn iphone 4 aan de zelfde account hangen als bij mn 3gs
maar hij zet alles over op muziek en video na
en ik krijg het niet voor elkaar
  #4  
Oud 15-04-11, 22:08
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Geeft iTunes ook nog wat aan?
Iets met rechten of iets dergelijks?
  #5  
Oud 18-04-11, 00:29
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Mijn zoon had problemen met zijn iPod.
Niemand kon mij helpen, ook niet op deze site.
Totdat ik bij iFactory in Rotterdam binnen liep.
Ook daar konden ze mij de clou niet vertellen, maar ze hebben mij daar wel een servicenummer van Apple gegeven.
Je kan daar hulp van de helpdesk krijgen, mits je toestel niet ouder is dan 3 maanden.
De kosten zijn €0,10/min. het nummer is 0900 7777 703.

Probeer het daar eens, want mij hebben ze toen heel goed geholpen.

Succes,
Kees.
  #6  
Oud 18-04-11, 09:50
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Muziek en video's moet je opnieuw naar je iPhone slepen. Het is namelijk een ander iDevice daarom moet je de muziek en video opnieuw toevoegen.

Je kunt ook een afspeellijst maken waarmee je je iPhone synchroniseert. Dat maakt het makkelijker wanneer je weer opnieuw je muziek moet toevoegen aan je iPhone.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:37.