//

Mijn iphone naar m'n vrouw en ik een nieuwe

Mijn iphone naar m'n vrouw en ik een nieuwe discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals het onderwerp al aangeeft krijg ik morgen een nieuwe iPhone 4 en gaat mijn vrouw met m'n 3GS (4.1/jailbreak) aan de slag. Klopt het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-04-11, 16:52
pong38 pong38 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 29
Standaard Mijn iphone naar m'n vrouw en ik een nieuwe

Zoals het onderwerp al aangeeft krijg ik morgen een nieuwe iPhone 4 en gaat mijn vrouw met m'n 3GS (4.1/jailbreak) aan de slag.

Klopt het volgende ?

1) Zij moet de 3GS opnieuw via haar iTunes registreren ?
2) Mijn geinstalleerd apps zullen hierbij van de 3GS verwijderd worden ?

Ik weet nog niet met welke baseband de nieuwe iPhone4 is uitgerust dus ik wacht nog heel even met de jailbreak planning.
Wanneer de nieuwe iPhone via mijn itunes registreer, krijg ik hiermee dan ook weer alle applicaties (vooral de gekochte) terug.
En geldt dat ook voor mijn adressenboek ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-11, 17:13
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

1. Indien zij een eigen Apple ID gebruikt dan wel.

2. Indien zij haar eigen Apple ID gebruikt wel.

Jailbreak is niet afhankelijk van de baseband. Wel van de firmware versie (iOS). De laatste iOS versie (4.3.2) is gewoon te jailbreaken.
De laatste baseband versies zijn (nog) niet te unlocken.

Als je je reservekopie terug zet op de nieuwe iPhone heb je je adressenboek ook weer terug. Om je apps ook terug te zetten moet je deze wel naar de computer hebben gekopieerd (aankopen overzetten in iTunes).
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 27-04-11 om 17:15.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn 3G naar mijn vriendin, ik een iPhone4 mikelinden iTunes 8 01-09-10 19:53
programma delen met mijn vrouw kan dat? gserban iPhone algemeen 2 12-08-10 17:06
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? Nafets Archief 1 30-04-10 22:49
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? Lotje Muziek, foto & video 7 04-09-09 17:19
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 17:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:37.