//

iPhone overzetten en synchroniseren van PC naar MAC

iPhone overzetten en synchroniseren van PC naar MAC discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Om te beginnen ben ik nieuw hier, en heb ik een klein probleem. Ik heb ruim 2 jaar een iPhone 3G. Die heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-04-11, 18:08
Barto Barto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard iPhone overzetten en synchroniseren van PC naar MAC

Hallo,

Om te beginnen ben ik nieuw hier, en heb ik een klein probleem. Ik heb ruim 2 jaar een iPhone 3G. Die heb ik altijd gebruikt en gesynct via itunes op mijn PC (windows). Nu heb ik mezelf sinds kort een nieuwe iMac aangeschaft, en wil ik deze gebruiken samen met mijn iPhone. Als ik mijn iPhone op de iMac aansluit en deze wil synchroniseren, krijg ik de melding dat de iPhone gewist wordt.

Nu, ik heb in het verleden als eens meegemaakt dat ik (door mijn eigen fout) al mijn contacten en gegevens kwijtgespeeld ben, en dat wil ik echt geen 2de keer meer meemaken.

Dus, hoe kan ik mijn iPhone gebruiken op mijn iMac, zonder dat mijn iPhone inhoudelijk verandert?

Alvast bedankt voor de tips.

ps: ik heb al via de zoekfunctie gekeken of er dergelijke topics zijn, maar ik zie niet meteen een topic met een dergelijk onderwerp. Moest dit toch al bestaan, bij deze dan alvast mijn excuses.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-04-11, 18:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De volledige iTunes folder van je PC (waar die staat weet ik niet) kopiëren naar de iMac naar gebruikersnaam/Music

In die iTunes folder staan ook alle instellingen en xml files die je nodig hebt.

/offtopic/
Ik doe dat bijna dagelijks tussen een MacBook en iMac om op beide machines te kunnen synchroniseren. Ik houd dan die twee iTunes bibliotheken synchroon met SuperFlexibleSynchronizer (rsync).
/ontopic/

EDIT:
In onderstaande link staat waar je de iTunes bibliotheek op een Windows PC kan vinden:
http://support.apple.com/kb/ht1391

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 30-04-11 om 18:22. Reden: Taalfouten
  #3  
Oud 01-05-11, 17:10
Barto Barto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

En als ik die dan op mijn iMac zet, kan dat dan geen kwaad voor mijn huidige iTunes bibliotheek?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Grote videobestanden overzetten iPhone 4 naar Mac maartenotto iTunes 3 06-03-12 18:12
Adresboek Synchroniseren van iPhone naar Mac probleem! macluit iTunes 13 23-11-11 23:09
Filmpjes die gemaakt zij met de iPhone naar de mac overzetten. Sstokhof iTunes 2 11-04-11 00:00
Bestanden overzetten van Mac naar iPhone wjd Desktop-applicaties 1 26-08-08 13:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.