//

itunes could not connect (unknown error 0xE8000068)

itunes could not connect (unknown error 0xE8000068) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Aaangezien ik alweer jaren dezelfde backup terugzet en daardoor mijn telefoon denkt dat ik zo'n 4 gig minder ruimte heb dan ik zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-11, 01:36
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard itunes could not connect (unknown error 0xE8000068)

Hallo allen,
Aaangezien ik alweer jaren dezelfde backup terugzet en daardoor mijn telefoon denkt dat ik zo'n 4 gig minder ruimte heb dan ik zou moeten hebben dacht ik.. goh ik ga maar eens een voledige nieuwe install doen.. lekker met een schone lei beginnen weetjewel?!
nou wil ik dus geen backup terugzetten, voor de zekerheid natuurlijk eerst wel eenje gemaakt en heb daarna diskaid aangeschaft en al mijn databases handmatig gedownload.
hierna weer iphone op itunes aangesloten maar opeens krijg ik deze error:



verschillend usb poorten geprobeert maar niets helpt... oh en na die error geeft windows wel aan dat ik fotos kan downloaden (nieuwe diskdinges.. dus hij herkent hem wel)
heb ik door diskaid te gebruiken mijn itunes vergald of wat? en hoe kan ik dit fixen?
alle hulp wordt zeer gewaardeerd!
alvast bedankt!
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-11, 09:26
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Schot voor de boeg: kan dit te maken hebben met een aanpassing van de hostfile? Ik denk nl. dat je (ooit) de hostfile hebt aangepast ivm een jailbreak. Mogelijk lukt het signeren door Apple daarom nu niet. Zoek het eens in die richting.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 09-05-11, 09:36
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Heb itunes (volledig) uninstalled en daarna re-installed en toen deed ie het weer.
Wel kuren hoor, af en toe loopt ie vast als je de iphone ansluit enzo, maarja het werkt
Wat heb ik een godsgruwelijke hekel aan itunes!
  #4  
Oud 09-05-11, 09:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De fouten 0xE8000065 tot en met 0xE000068 duiden in Windows op een USB probleem.

Dat kan een hardwareprobleem zijn maar ook een probleem met Apple MobileSync (een USB driver).

Het beste is om iTunes volledig te verwijderen. Met InstallShield lukt dat niet, gebruik "Revo Uninstaller". Met dit programma worden ook de laatste resten in de Windows registry krochten verwijderd.

Daarna de allerlaatste versie van iTunes opnieuw installeren.
Reageren

Labels
error, itunes, sync



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tunes could not connect to the iPod "iPod touch" because an unknown error occured (0x Funnyplay Archief 4 16-05-09 23:14
Unknown HTTP error: -2096 bunne Jailbreak apps en thema's 1 03-11-08 22:32
iPhone: "Cannot connect to Youtube" error na quickpwn X_chinese Jailbreak 2 08-09-08 15:21
Mac OS X: Please Connect to iTunes HELP!!! mischariemersma iTunes 0 13-07-08 18:23
The iPhone “iPhone” could not be restored. An unknown error occurred (1015)¨. Help! ivancito Archief 2 19-03-08 14:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.