//

Iphone 3g blijft hangen op itunes logo na herstel :(

Iphone 3g blijft hangen op itunes logo na herstel :( discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben Bob en ik ben net nieuw op dit forum omdat ik een probleem heb met mijn Iphone 3g 8gb Ik heb deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-06-11, 21:41
Bob Meys Bob Meys is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 7
Standaard Iphone 3g blijft hangen op itunes logo na herstel :(

Hallo,

Ik ben Bob en ik ben net nieuw op dit forum omdat ik een probleem heb met mijn Iphone 3g 8gb
Ik heb deze iphone van iemand 2dehands overgekocht en wou er meteen thuis nieuwe apps opzetten aleen lukte dit niet zo goed en zei mijn computer altijd dat de apps niet ondertekend waren :s
Dus ik d8 ik doe eens een herstel van mijn iphone in de hoop dat het dan wel zou werken. Na dit herstel blijft mijn iphone scherm hangen op het itunes logo met het usb kabeltje en is ie alleen maar uit en aan te zetten..
iTunes herkent mijn iphone wel en zegt dat deze in herstelmodus staat. Als ik op hetstel druk dan doet ie heel het proces en als het bijna is afgelopen zegt ie dat het mislukt omdat er -6 fouten zijn opgetreden of zoiets..

Ik hoop dat ik mijn bericht op de juiste plaats heb gezet en dat iemand mij zsm wil helpen

Mvg Bob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-13, 16:49
Tefo Tefo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard

Hallo,

Ik zit hier met het zelfde probleem.. Het is al een tijdje geleden zie ik maar, weet u hoe u het opgelost had? Ik kan geraak gewoon niet verder, en vind geen nuttige informatie. Zit ik hier nu met mijn iphone met het scherm op itunes (

Vriendelijke groeten
  #3  
Oud 28-02-13, 16:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tefo Bekijk bericht
...en vind geen nuttige informatie. Zit ik hier nu met mijn iphone met het scherm op itunes (
Ik heb in jouw topic over dit probleem toch nuttige informatie gegeven (denk ik)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone herstel balkje blijft hangen. wesleypot iPhone algemeen 1 25-11-10 18:59
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! diederio iTunes 20 23-05-10 14:30
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. Boy van Baal iTunes 1 10-09-09 14:03
Na herstellen iphone 2g 2.1 blijft iphone hangen op itunes logo arntj00 Archief 1 29-12-08 22:56
iPhone: iPhone blijft hangen op apple logo Kuuhn Jailbreak 5 06-12-08 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.