//

Installatie iTunes loopt na mislukte update.

Installatie iTunes loopt na mislukte update. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclub, Het is een lang verhaal, maar mijn vaders iTunes wilt niet meer installeren op zijn Windows 7 SP1 64bit computer. Eerst draaide hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-11, 18:24
Wiejeben Wiejeben is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leidschendam
Berichten: 22
Standaard Installatie iTunes loopt na mislukte update.

Beste iPhoneclub,

Het is een lang verhaal, maar mijn vaders iTunes wilt niet meer installeren op zijn Windows 7 SP1 64bit computer.

Eerst draaide hij iTunes 10.2.2 en toen kwam er een update uit naar iTunes 10.3, hij heeft hem ~3 uur aan laten staan maar er gebeurde maar niks.

Hij had dus maar zijn computer uitgezet, en sinds dien wou zijn iTunes niet meer opstarten. Hij had iTunes verwijdert en hoopte dus iTunes opnieuw te kunnen installeren!

Maar, dat is nog nooit gelukt, hij loopt vast als de bar helemaal vol/groen is, als je annuleren drukt dan vraagt die nog of je het zeker weet en als je dan op ja drukt dan loopt die alsnog vast.

Ik heb iTunes 10.3 proberen te installeren, maar dat werkte niet. Dan maar iTunes 10.2.2 installeren want dat was de laatste die nog juist functioneerden.

Zouden jullie een oplossing weten voor dit mysterie (Ingeval, voor mij De Mac gebruiker)?


Met vriendelijke groet,

Maarten en zijn vader
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
installatie, itunes, update, verwijderen, windows



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 in herstelmode na mislukte update 4.2 Ca$hMonnie iPhone algemeen 5 05-12-10 06:28
iphone dood na mislukte update Toost iPhone algemeen 20 19-07-10 21:08
iphone werkt niet meer na mislukte update. diehard900 iPhone algemeen 5 02-05-10 14:51
Na mislukte update per ongeluk voor fabriekinstellingen gekozen! Robert1810 iPhone algemeen 4 21-08-09 10:54
Mislukte update Miki07Ronaldo iPhone algemeen 8 09-02-09 20:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:32.