//

iPhone + iPad zelfde iTunes account maar geen games delen

iPhone + iPad zelfde iTunes account maar geen games delen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik heb in de loop der tijd zeker voor 200 euro games en apps gekocht op iTunes. Echter wanneer ik mijn iPhone synchroniseer dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-11, 15:56
Devbizz Devbizz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 7
Standaard iPhone + iPad zelfde iTunes account maar geen games delen

Beste, ik heb in de loop der tijd zeker voor 200 euro games en apps gekocht op iTunes. Echter wanneer ik mijn iPhone synchroniseer dan staan de iphone compatible games niet op mijn iPhone... ook wanneer ik in de shop zelf kijk moet ik ze opnieuw kopen.

Ik bedoel, heb ze voor mijn iPad toch al eens gekocht? is Apple nu ook al zo oplichterig als Microsoft en moet ik het voor mijn iPhone appart aanschaffen ook nog eens?... dat zou ik wel erg absurd vinden gezien ik software pakketten heb gekocht voor mijn bedrijf van grotere prijzen die ook op de iPhone kunnen en dat wil ik natuurlijk.

Hopelijk kan iemand mij hier meer over vertellen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-11, 16:34
Martin 67 Martin 67 is offline
• iOS 10.3.3
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 8
Standaard

In de itunes biblotheek, tabblad apps kun je duidelijk zien welke apps compatibel zijn voor de verschillende i-devices.
Er zijn drie verschillende categorieen nl.
iphone, ipod touch en ipad apps. de apps in deze categorie zijn op alle drie de devices te synchroniseren.
iPhone en ipod touch apps, die zijn alleen voor die apparaten
en dan heb je ook nog de categorie ipad apps, dat spreekt voor zich.
Kijk eerst even of je wel apps hebt die compatibel zijn. bijvoorbeeld Angry Birds HD is niet op de iphone af te spelen en is alleen voor de ipad.
Ook kan het zijn dat de apps niet aangevinkt zijn voor synchronisatie. Dat kun je doen door je iphone te synchroniseren en dan in de linkerkolom van itunes je te synchroniseren device te kiezen en dan naar het tabblad apps gaan. hier zie je alle apps die ook voor je iphone zijn met een box waar je een vinkje in zet. als je dat gedaan hebt moet je weer op synchroniseren drukken.
  #3  
Oud 08-07-11, 19:12
Devbizz Devbizz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 7
Standaard

alles staat aangevinkt maar niks wilt overgeheveld worden... heb net een nieuwe imac gekocht, misschien dat het daar beter op werkt, voorheen werkte ik op een PC... schijnt ook nog niet erg goed te werken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad doorgeven met zelfde account peterpijpelink iPad algemeen 3 28-03-11 15:48
Windows: Iphone + Ipad op 1 Itunes account.... DaChosen1 iTunes 10 24-08-10 17:37
iPad kan maar met 1 account mail verzenden ? ceesboersen iPad algemeen 2 13-08-10 23:46
Amerikaanse Appstore maar Belgische account (iPad) GM1234 iPad Apps 3 20-04-10 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.