//

Muziek verwijderen/op Iphone zetten.

Muziek verwijderen/op Iphone zetten. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Omdat ik woensdag op vakantie ga wil ik natuurlijk een hele hoop muziek meenemen. Ook heb ik verschillende filmpjes die ik mee wil nemen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-11, 12:03
Koenniiee Koenniiee is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard Muziek verwijderen/op Iphone zetten.

Goedemorgen,

Omdat ik woensdag op vakantie ga wil ik natuurlijk een hele hoop muziek meenemen. Ook heb ik verschillende filmpjes die ik mee wil nemen op mijn Iphone. Het probleem is nu dat geen enkel uit mijn Iphone kan verwijderen (in Itunes) of omgekeerd ; Liedjes/filmpjes op mijn Iphone kan zetten.

Verschillende functies bovenaan zijn ook grijs gedrukt, zie screen. Wat eerder niet zo was! Screen ; http://img577.imageshack.us/img577/7769/71941383.png

Het was niet mogelijk om liedjes/video's op mijn iphone te zetten/verwijderen voor mijn laatste update, 4.3.4. Maar na de update is het nog steeds niet mogelijk. Hopende op een snelle reactie en bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-11, 12:26
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Sluit je iPhone aan op je pc en selecteer alle songs in je iTunes bibliotheek, druk op delete. Als er een melding komt om ze ook op de iPhone te verwijderen druk je op "Ja, verwijderen".

Nu zijn alle songs van je iTunes bibliotheek & iPhone weg. Je klikt op Bestand -> Map aan biblitheek toevoegen, en voeg de map waarin al je muziek staat toe.
Synchroniseer je iPhone en alle muziek staat in je iTunes bibliotheek & op je iPhone.

Anders kan je eens proberen je iPhone te herstellen...
  #3  
Oud 23-07-11, 12:35
Koenniiee Koenniiee is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb nu de lijst met Muziek kunnen verwijderen. Hij vroeg niet of ik de muziek ook op mijn Iphone wil verwijderen. Die liedjes staan dus nog gewoon op mijn Iphone.

De liedjes op mijn Iphone kan ik gewoon niet verwijderen. Ook kan ik nog geen liedjes toevoegen aan mijn Iphone, wel aan mijn bibliotheek.

Ik wil het liefst nog even wachten met herstellen tot er misschien andere antwoorden zijn. Helaas moet ik werken om 13.00u dus kan ik pas reageren op de posts na 20.00u. Sorry!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juli 2011 om 12:26 ----------

Waarschijnlijk is het nu opgelost. Ik kan alleen nog steeds niet bestanden naar mijn Iphone slepen. Helaas, maar daar zal ik mee moeten leven.

Oplossing : Ik druk nu gewoon in Itunes op mijn Iphone. Ga bovenaan naar Muziek/Films en druk op synchroniseren. Hiervoor zal ik dus eerst al mijn bestanden in de bibliotheek moeten zetten voor ik kan synchroniseren. Hier ben ik al blij zat mee ! #ok

Laatst gewijzigd door Koenniiee; 23-07-11 om 13:27.
  #4  
Oud 26-07-11, 01:13
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenniiee Bekijk bericht
Goedemorgen,

Omdat ik woensdag op vakantie ga wil ik natuurlijk een hele hoop muziek meenemen. Ook heb ik verschillende filmpjes die ik mee wil nemen op mijn Iphone. Het probleem is nu dat geen enkel uit mijn Iphone kan verwijderen (in Itunes) of omgekeerd ; Liedjes/filmpjes op mijn Iphone kan zetten.

Verschillende functies bovenaan zijn ook grijs gedrukt, zie screen. Wat eerder niet zo was! Screen ; http://img577.imageshack.us/img577/7769/71941383.png

Het was niet mogelijk om liedjes/video's op mijn iphone te zetten/verwijderen voor mijn laatste update, 4.3.4. Maar na de update is het nog steeds niet mogelijk. Hopende op een snelle reactie en bij voorbaat dank!
Je kunt de map 'Muziek' niet verwijderen, die heb je namelijk geselecteerd op je screenshot. Als je al je muziek wilt verwijderen, selecteer je niet de afspeellijst, maar alle muziek in de afspeellijst en dan verwijder je ze.

Laat ik even uitleggen hoe muziek plaatsen/verwijderen op de iPhone werkt:
Je iPhone is geen USB muziekspeler of muziek-CD waar je muziek naartoe sleept. Je sluit je iPhone aan, gaat in iTunes naar je iPhone en dan naar het tabblad voor muziek. Hier kun je selecteren of je gehele iTunes bibliotheek of enkel de geselecteerde afspeellijsten, nummers etc. gesynct moeten worden.

Als je nog vragen hebt, hoor ik ze graag op een rijtje
  #5  
Oud 05-08-11, 19:20
Luzia Luzia is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard alleen verwijderen op Iphone, niet op computer

weet iemand hoe ik podcasts (wel) van mijn Iphone kan verwijderen, maar ik wil ze niet kwijt op ITunes op mijn computer.
Ik moet namelijk ruimte vrijmaken voor andere toepassingen.
  #6  
Oud 06-08-11, 04:38
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

1. Sluit je iPhone aan.
2. Klik in iTunes op je iPhone in de afspeellijstenkolom links.
3. Ga naar het deelmenu Podcasts (helemaal rechts in het rijtje tussen Tv-programma's & Boeken).
4. Kies of je automatisch bepaalde podcastafleveringen op je iPhone wilt synchroniseren, zelf wilt kiezen welke (dus niet automatisch) of dat je simpelweg geen enkele podcast op je iPhone wilt.

Succes
  #7  
Oud 06-08-11, 19:13
Luzia Luzia is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

Hey Bubbly, dank je voor je tip. Ik kom tot punt 4, want daarna weet ik niet wat ik moet doen om de onder 4 genoemde keuze te maken. Ik kan dan nog steeds niets van mijn iPhone verwijderen...
Grtz. Luzia
  #8  
Oud 07-08-11, 01:19
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Oké ik was inderdaad wat vaag, het is afhankelijk van je keuze. Stel je wilt alle podcasts van je iPhone af, dan haal je het vinkje uit "Synchroniseer podcasts" weg en druk je rechtsonder op synchroniseer!

Mocht je toch nog bepaalde podcasts op je iPhone willen hebben, bijvoorbeeld alleen de nieuwste of de niet-afgespeelde, dan laat je dat vinkje bij de bovenste regel (Synchroniseer podcasts) staan en ga je met de instellingen daaronder aan de slag. Dit leg ik verder niet uit, dan wordt het vaag.

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek op Iphone zetten JonkoH iTunes 3 08-06-11 19:37
Mac OS X: Muziek op je Iphone zetten drumworkshop iTunes 23 04-07-09 16:36
muziek van iphone op pc zetten mimarron Archief 1 07-10-08 02:00
Muziek: hoe muziek op iphone zetten? marcelleke Muziek, foto & video 3 22-01-08 22:21
Muziek: muziek op de iphone zetten Haagze sf2 Muziek, foto & video 12 17-01-08 23:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:15.