//

Itunes werkt niet meer.

Itunes werkt niet meer. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 keer de ipod touch 4 8GB, ik heb ze al rond kerst 2010, heb altijd prima met itunes gewerkt, waren nooit problemen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-08-11, 21:51
mrsloveable mrsloveable is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard Itunes werkt niet meer.

Ik heb 2 keer de ipod touch 4 8GB, ik heb ze al rond kerst 2010, heb altijd prima met itunes gewerkt, waren nooit problemen. Maar nu ineens doet itunes het niet meer. Hij geeft steeds een melding aan met iets erin van:"Deze iPod kan niet worden gebruikt, omdat de vereiste software niet is geïnstalleerd. Voer het installatieprogramma van Itunes opnieuw uit om iTunes te verwijderen en installeer vervolgend de 64-bits versie". Ik heb dat dus gedaan, ik open de 64-bits versie van itunes, krijg ik weer precies dezelfde melding. Ik heb hem daarna dus weer verwijderd en weer de 64-bits versie gedownload, weer hetzelfde liedje. Dus downloadde ik de gewone iTunes, krijg ik weer die melding. Ik heb beide iPod's herstelt, alle gegevens etc. gewist, het helpt niets. Ik zit nu dus met twee iPod's waar geen muziek op kan.

Tevens word nu ook steeds mijn achtergrond + taakbalkkleur gewijzigd als ik Itunes opstart.

Andere programma's zoals MediaMonkey werken ook niet, hij kan dan geen apparaat herkennen om de muziek te synchroniseren.

Wat nu?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes werkt niet meer HobbeS84 iTunes 8 25-06-11 20:17
Windows: Itunes werkt niet meer vloem iTunes 1 28-04-11 08:49
iPhone 3G: iTunes werkt niet meer iMilan Unlock 0 30-07-10 19:43
Iphone werkt niet meer met itunes ? joranvdl iTunes 0 16-06-10 12:05
iPhone 3G: Na unlock werkt iTunes niet meer xionix Unlock 9 05-01-09 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.