//

iTunes crasht om de paar minuten

iTunes crasht om de paar minuten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de TT al zegt, heb ik last van een crashende iTunes (nieuwste versie). Elke 5 minuten, vaak halverwege een sync, klapt het volledige programma ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-09-11, 22:08
coelho coelho is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard iTunes crasht om de paar minuten

Zoals de TT al zegt, heb ik last van een crashende iTunes (nieuwste versie). Elke 5 minuten, vaak halverwege een sync, klapt het volledige programma eruit en zit ik weer op mijn bureaublad. Uiteraard heb ik al het volledige programma gedeinstalleerd (via config scherm en dan software) en opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat. Ook google komt niet echt met oplossingen.

Het meest vervelende is nu dat gedurende de update van mijn vrouw haar iPhone 4 naar 4.3.5 iTunes weer crashte en ik dus met een telefoon in herstelmodus zit en met een iTunes die blijkbaar niet in staat is om de installatie af te ronden.

Iemand suggesties om het op deze laptop (HP6730b met up to date XP) werkend te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Extreem dataverbruik na paar minuten surfen?! Maaike_20 iPhone algemeen 6 26-08-12 23:02
paar vragen over muziekspeler en itunes bramvds iPhone Apps 1 12-11-10 17:39
Iphone 3GS blijft soms paar minuten hangen bazz1977 iPhone algemeen 1 06-09-10 13:59
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? Muxje iTunes 0 15-07-10 23:49
Accu binnen een paar minuten leeg Nicksboxx iPhone algemeen 4 09-07-10 14:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:39.