iPhone 4 kwijtgeraakt - Rotterdam discussie in Chat en geruchten forum; Hallo, Waarschijnlijk heb ik mijn telefoon in de taxi achtergelaten afgelopen zaterdag 11 februari in rotterdam rond 05.00u. Het gaat om een iPhone 4 (zwart). Mocht jij hem gevonden hebben ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo,
Waarschijnlijk heb ik mijn telefoon in de taxi achtergelaten afgelopen zaterdag 11 februari in rotterdam rond 05.00u. Het gaat om een iPhone 4 (zwart). Mocht jij hem gevonden hebben hoor ik het graag. Uiteraard kan ik aantonen dat hij van mij is en krijg je een beloning! Bedankt! |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| iPhone 4S White gevonden in Rotterdam. | esereser | iPhone algemeen | 1 | 19 december 2011 13:23 |
| iPhone belminuten kwijtgeraakt? | phonggie | iPhone algemeen | 2 | 20 december 2010 09:40 |
| Ontdek Rotterdam met de Rotterdam City Guide en UAR voor iPhone | iCulture | iPhone nieuws | 0 | 5 juli 2010 11:40 |
| Reparatiepunt iPhone omg. Rotterdam/Dordrecht | geforce86 | iPhone algemeen | 1 | 31 juli 2009 14:32 |
| waar iPhone unlocken omgeving Rotterdam? | Kure1980 | Unlock [archief] | 1 | 22 november 2007 19:39 |
|
|