//

iphone in plaats van Samsung S 4

iphone in plaats van Samsung S 4 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Ik merk wel dat ik vaker de iPhone uit mijn zak haalde, dan de Note…iPhone is meer handelbaar en haal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 19-12-13, 05:09
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Ik merk wel dat ik vaker de iPhone uit mijn zak haalde, dan de Note…iPhone is meer handelbaar en haal je er gemakkelijk uit etc…Ook ging ik voor de camera van de Note, maar die van de 5s is verbeterd tov de 5?
Je loopt dan ook rond met een kleine tablet. Noemen ze mooi phablet zodat het nieuw klinkt en meiden het extra leuk vinden, maar m.i. is het gewoon een kleine tablet. Telefoonfunctie of niet boeit dan niet, tablet met 4G kun je ook virtueel mee bellen, virtuele providers worden ook belast, dus een grote iPad met 4G kan in praktijk ook een telefoon zijn. Zal men het niet mee eens zijn, maar toen 10 jaar geleden mijn scherm 1/5e was van de iPhone 4 (maar wel een half keer groter dan andere telefoons/schermen) maakte bijna iedereen het uit voor koelkast en weet ik veel wat nog meer. Meute schapen zijn het, maar goed nu heb je weer touchscreens en dan is de telefoon ze opeens te klein. Stiekem zijn veel naysayers het wel met me eens, maar willen ze gewoon geen telefoon als dat betekent dat je geen scherm hebt dat groter is dan je hand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Ook ging ik voor de camera van de Note, maar die van de 5s is verbeterd tov de 5?
Yep, de 5c overigens ook.

Citaat:
iPhone 5
8MP iSight with 1.4µm pixels Rear Facing
1.2MP with 1.75µm pixels Front Facing
Citaat:
iPhone 5c
8MP iSight with 1.4µm pixels Rear Facing
1.2MP with 1.9µm pixels Front Facing
Citaat:
iPhone 5s
8MP iSight with 1.5µm pixels Rear Facing + True Tone Flash
1.2MP with 1.9µm pixels Front Facing
AnandTech | The iPhone 5s Review
iPhone 5s vs iPhone 5c vs iPhone 5: iSight camera shootout! | iMore
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 23-12-13, 21:50
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Back to Apple…

Sinds vandaag een iPhone 5s 32GB Space Gray…Niet nieuw hoor, via via geruild met mijn Note 3…Reden waarom———>

De Note 3 heeft een prachtig scherm en de mogelijkheden zijn enorm. Zeker met de S-pen die erbij komt, kun je heel veel! Echt een toestel die fungeert als zakcomputer..Ik heb hem 1,5 week gehad, maar was nog steeds aan het ontdekken…Reden waarom weer Apple?——>

Ik kon toch niet wennen aan het formaat. 1 hand bediening was niet mogelijk en hij ging vaker mijn jaszak in, dan in mijn broekzak..Ik miste hierdoor gewoon emails/berichten etc, omdat ik de Note 3 lang niet zo vaak in mijn hand had dan de iPhone..Op zich wel goed natuurlijk, minder die met die tel aan het *****n, maar nee….

Android op zich..Veel meer open dan iOs en heel veel makkelijke en nuttige snelkoppelingen die je middels dropdown menu snel aan/uit kunt zetten..Locatievoorzieningen bijvoorbeeld…Apple bouw dit aub in bij een volgende update? iOs is dan vergeleken bij Android een heel simpel besturingssysteem…Maar simpel wil niet zeggen slecht..Misschien is simpel wel genoeg voor mij…Ik denk het wel….

Ik als Apple fan pur sang ,stond open voor een overstap naar Android, die 1,5 week heeft geduurd…Voor mij is het toch gewoon Apple ben ik achter gekomen en deze 5s hou ik zeker een jaar…(tot dat volgend jaar december de iPhone 6 fatsoenlijk beschikbaar is?)

Ik hoop hiermee een aardig beeld van mijn bevindingen te hebben gegeven..Vragen kan altijd als iemand ook wil overstappen of wat dan ook...
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.